Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Future changes in logistics supply chains: a competence dimension
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Чорнописька, Н. В.; Гайванович, Н. В.; Chornopyska, N. V.; Hayvanovych, N. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті наголошено, що інтеграція української економіки в ЄС частково гальмуються суто логістичними чинниками. Проаналізовано позиції України у світовому рейтингу Індексу логістичної ефективності. Проведено порівняльний аналіз України з Німеччиною та Польщею в розрізі 6 субіндексів. Акцентовано увагу на складовій «логістична компетентність», за яким спостерігається значне відставання від середньоєвропейського рівня. Обґрунтовано внесок «компетентностей» у розвиток логістичного потенціалу країни з позицій: покращення результатів; ефекту синергії,; ефекту мережі. Авторами висунуто припущення, що існуюче відставанння знівелює нова генерація потенційних менеджерів, які були цільовою аудиторією даного дослідження. За допомогою опитування отримано світоглядну картину майбутніх змін логістичної галузі в Україні, Польщі та Німеччині. Розглянуто відмінності, які є більшою мірою відображенням рівня досягнень конкретної країни в галузі логістики. Завдяки ідентифікації особистісних характеристик цільової аудиторії (соціально-демографічних, поведінкових, ціннісних орієнтацій), виділено спільні та відмінні риси. Доведено, що спільних рис у представників трьох країн є більше, вони включають: інтерес до екологічних проблем, прив’язаність до соціальних мереж, володіння іноземними мовами, здатність сприймати і обробляти багато інформації, навчання за міждисциплінарним підходом, важливе бачення перспективи, як власної, так і галузі, а завдяки уніфікації університетських програм – однаковий набір hard skills та soft skills. Це сприятиме зменшенню «розривів» у логістичній компетентності нової генерації менеджерів, що допоможе вивести логістику країни на якісно новий рівень сталого, стійкого розвитку та сприятиме інтеграції України з ЄС.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка товарної політики підприємства на логістичних засадах
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Гайванович, Н. В.; ДУ “Львівська політехніка”
    Наведено спосіб оптимізації товарної політики підприємства, який базується на побудові економіко-математичної моделі вибору оптимального асортименту випуску продукції. Подана характеристика моделі
  • Thumbnail Image
    Item
    Місце стратегічного планування у формуванні економічного потенціалу міста
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гайванович, Н. В.
    Розглянуто проблему стратегічного планування розвитку міст, його переваги. Проведено SWOT-аналіз для м. Львова, аналіз його економічного потенціалу та дані рекомендації щодо ефективного впровадження стратегічного плану розвитку. The problem of strategic development of the cities and it's advantages are considered in this article. SWOT-analysis for Lviv city, analysis of it's economic potential also are included into consideration. The series of recommendations regarding effective implementation of the strategic development plan are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гайванович, Н. В.
    Досліджено особливості комплексу маркетингу у сфері послуг. Актуалізованo ефект масштабу у послуговій діяльності в концепції франчайзингу. Обгрунтовано доцільність використання процесного підходу у проектуванні та реаліхації послуги Структуровано комплекс маркетингових дій в трикутнику взаємодій “організація – клієнт –працівник”. Service area marketing mix peculiarities have been investigated in this article. Scale effect of service activities in franchising concept has been emphasized. Advisability of process approach in service design and implementation has been proven. Marketing activities within interaction triangle “company – client – employee” has been structured in this article.