Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Глинський, Н. Ю.; Кобилюх, О. Я.; Міхальскі, Т.; Національний університет “Львівська політехніка”; Гданський Університет
    Проаналізовано діяльність органів місцевого самоврядування малих і середніх українських міст у контексті використання ними у практичній діяльності маркетингових підходів. На підставі даних аналізу виокремлено чинники, які обмежують поширення практики застосування маркетингової концепції для управління економічним розвитком на місцевому рівні, обґрунтовано необхідність використання у практичній діяльності місцевої влади інноваційних методик планування та реалізації власних завдань.