Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання режиму кручення каркаса кузова міського автобуса типу LOW-ENTRY
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Горбай, О. З.; Голенко, К. Е.
    Описано режим кручення каркаса кузова міської моделі автобуса типу Low-entry з визначенням зон можливих перевантажень та місцезнаходження недопустимих значень напружень та деформацій в них. За допомогою комп’ютерного моделювання проаналізовано особливості поведінки варіанта поєднання класичної задньої та низькопідлогової передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry при крайових умовах навантажень. A twisting of body framing of low-entry city bus model with determination of areas of possible overloads and location of impermissible values of tensions and deformations in them was calculated. Computer simulation has allowed to define features of common behaviour of bus body framing combined of a classic part on the back and the low floor on the front under action of boundary conditions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання міцності кузовів мікроавтобусів за умов пасивної безпеки
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Горбай, О. З.; Голенко, К. Е.; Козак, М. С.
    Проведено комп'ютерне моделювання та аналіз поведінки каркаса кузова мікроавтобуса для підтвердження відповідності міцності його верхньої частини нормативним документам при отриманні офіційного затвердження типу транспортного засобу. Проаналізовано існуючі методи випробувань міцності верхньої частини кузовів автобусів і на основі одного з них визначено визначено найімовірніші зони появи критичних значень напружень та деформації верхньої частини кузова мікроавтобуса А 049 ВАТ "Укратобуси". A computer simulation and analysis of behavior roofing of minibus is conducted for confirmation of accordance of durability to normative documents at the receipt of official verification the type of vehicle. The analysis of existent methods of tests of durability roofing of busses is given and on the basis of one of them certainly the most credible areas of appearance of impermissible values of tensions and deformations of roofing of minibus model Ⱥ 049 produced by Ukrbusprom”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз методів досліджень життєвого простору секцій кузовів автобусів класів М2 та М3 під час їх випробувань на міцність
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.
    Проаналізовано поведінки секцій кузовів автобусів в умовах напружено-деформованого стану під час їх випробувань на міцність, виконані дослідження факторів впливу на результуючу пасивну безпеку, визначену залишковим життєвим простором салону внаслідок нормативних випробувань. It was made the buses body-structure analysis in stress-deformed conditions of thear strength test, besides it was spent the influence factors investigations of the passive safety, defined by salon residual vital volume in the result of normative tests conditions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комп'ютерне моделювання і аналіз напружено- деформованого стану каркаса кузова автобуса типу Low-entry
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.
    Проведено комп’ютерене модулювання та аналіз каркаса кузова автобуса типу Low-entry, подано оцінку його рівноміцності за умовами визначення перевантажених зон із недопустимими значеннями напружень та деформацій. За результатами аналізу визначено особливості спільної поведінки класичної задньої та низькопідлогової міжосьової і передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry під дією різних навантажень. It was made a computer modelling and analysis of Low-entry type bus body structure, given the mark of equal strength from conditions of the overloaded zones definition with inadmissible results of pressure and deformations. The presented analysis has allowed to define features of common behaviour classical back and lowfloor an interaxal and forward part of the middle Low-entry type class bus under the action of different kind loadings.