Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    До визначення затримок автобусів на маршрутах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Форнальчик, Є. Ю.; Кузьо, І. В.; Гілевич, В. В.; Fornalchyk, Ye.; Kuzio, I.; Hilevych, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізом розподілу тривалості рейсів автобусів на міських маршрутах встановлено відхилення від графіків руху, вказаних у паспортах маршрутів. Запропоновано затримки на маршрутах (на прикладі проїзду регульованих перехресть) визначати, на відміну від загальноприйнятих підходів, окремо для міжпікових та пікових періодів їх роботи, що дасть змогу адекватніше розробляти графіки руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Врахування інтенсивності пішохідного потоку у розрахунках режиму роботи світлофорного об’єкта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гілевич, В. В.; Могила, І. А.; Міхоцький, О. С.; Hilevych, V.; Mohyla, I.; Mikhots’kyy, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівське комунальне підприємство “Львівавтодор”; Львівське комунальне підприємство “Інститут просторового розвитку”
    Досліджено затримки транспорту та пішоходів за різних інтенсивностей їх руху та різної тривалості дозвільного сигналу для пішоходів на регульованих перехрестях. Встановлено, що за певних співвідношень між цими інтенсивностями використання традиційного підходу до розрахунку тривалості пішохідної фази неадекватно відображає фактичну потребу в ній. Запропоновано враховувати одночасно ці співвідношення у розрахунках режимів роботи світлофорних об’єктів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення співвідношення між інтенсивністю транспортних і пішохідних потоків для влаштування нерегульованих пішохідних переходів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Гілевич, В. В.; Могила, І. А.; Міхоцький, О. С.
    Виявлено взаємний вплив між транспортними і пішохідними потоками на нерегульованих переходах. У середовищі VISSIM створено модель нерегульованого пішохідного переходу. Встановлено, що інтенсивність транспортного та пішохідного потоків впливають на транспортні затримки. Запропоновано рекомендації щодо співвідношення між транспортними і пішохідними потоками для влаштування нерегульованих та регульованих переходів. Mutual effect of traffic and pedestrian flows at the non-signalized pedestrian crossings is shown. The model of non-signalized pedestrian crossing is created in VISSIM. There is found out that the volume of traffic and pedestrian flows influences on traffic delays. Recommendation for installation of non-signalized and signalized pedestrian crossing based on correlation between volume of traffic and pedestrian flows are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимальне проектування штанг штангових обприскувачів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дівеєв, Б. М.; Вікович, І. А.; Височан, І. М.; Дорош, І. Р.; Гілевич, В. В.
    Проаналізовано методи оптимального проектування штанг штангових обприскувачів. Застосовуються числові методи, що ґрунтуються на блоково-варіаційних модальних і адаптивних схемах. Одержано оптимальні проекти для різних елементів: секції штанги з підвищеною міцністю, підвіски з підвищеними стабілізуючими і віброзахисними властивостями та віброударозахисна системи штанги у горизонтальній площині. The main task of this work is to analyze optimal design-system for booms of the boomsprayers. The calculation procedure of machine dynamics, resting on the synthesis of blockvariation, modal and adaptive schemes, should be applied. The optimal designs for the various units will be obtained: the boom-sections with increased reserved strength, the suspension with increased stabilizing and vibroprotecting properties and booms vibroimpactprotecting system in horizontal direction.