Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Двуліт, З. П.; Левченко, О. В.; Деркач, Д. М.; Dvulit, Z. P.; Levchenko, O. V.; Derkach, D. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Висвітлено підходи до визначення сутності поняття “маркетинг”. Запропоновано процес розроблення та ухвалення маркетингових рішень на підприємстві. Сформовано послідовність оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано інтегральний показник оцінювання рівня такої ефективності, що охоплює показники ефективності: збуту, заходів просування, товарної політики, цінової політики та інших маркетингових заходів. Систематизовано рівні ефективності маркетингової діяльності, їхні відповідні характеристики та заходи щодо їх підвищення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Human resources management based on key performance indicators (KPI)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Двуліт, З. П.; Завербний, А. С.; Тиліпська, Р. Б.; Dvulit, Z. P.; Zaverbnyy, A. S.; Tylipska, R. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Мотивована особа є рушійною силою будь-якої компанії, незалежно від розміру або мети компанії. Більшість компаній не надають великого значення мотивації людських ресурсів, або вони не можуть правильно проаналізувати систему мотивації. Метою статті є визначення механізму ефективного управління підприємствами та людськими ресурсами на основі.