Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління асортиментом в контексті нової роздрібної концепції
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Дейнека, О. Є.; Тернопільська академія народного господарства
    Розглянуто основні причини та напрямки зміни концепції роздрібного підприємства. Проаналізовано основні підходи до визначення товарної категорії та формування товарного асортименту. Обґрунтовано необхідність використання менеджменту категорій для ефективного управління асортиментом. Запропоновано ієрархію товарних рівнів в асортименті та управління асортиментом на засадах менеджменту категорій
  • Thumbnail Image
    Item
    Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Дейнека, О. Є.
    Розглянуто модель трансформації торговельної роздрібної мережі в умовах загострення конкуренції на цільових ринках та збільшення привабливості регіональних ринків. Трансформація мережі супроводжується змінами організаційної структури, що відображається в появі нових структурних підрозділів та служб. Змін повинна зазнавати і маркетингова стратегія торговельної роздрібної мережі. Залежно від рівня ринку, особливостей цільових сегментів, поточної та потенційної конкурентної ситуації повинні змінюватися базові елементи маркетингової стратегії мережі. In the article the model of transformation of retail chain is considered in the conditions of sharpening of competition at the current and potential market and increase of attractiveness of regional markets. Transformation of retail chain is accompanied by the changes in organizational structure, that is displayed in appearance of new structural subdivisions and services. The changes must be accompanied by marketing strategy of retail chain. Depending on the level of market, features of target segments, current and potential competition situation the base elements of marketing strategy of the chain must change.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Дейнека, О. Є.
    Наведено аргументи, що засвідчують слабкість традиційної концепції маркетингу. Висвітлено зміщення акцентів у цінностях споживачів, що зумовлено науково-технологічним прогресом та інформатизацією суспільства. Наголошено на необхідності побудови комунікацій з цільовими аудиторіями на основі слухання споживачів у соціальних медіа. Визначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Виявлено найзначиміші тенденції, що формуватимуть теорію та практику маркетингу. Arguments which certify the weakness of traditional conception of marketing are resulted. Shift of accents in the values of customers caused by scientifical, technological progress and informatization of society is reflected. The necessity of setting of communications with target audience on the basis of listening of user in social media is emphasized. Basic signs of new paradigm of marketing are identified. Most meaningful tendencies which will form the theory and practice of marketing are found out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дейнека, О. Є.
    Розглянуто основні ознаки кризової ситуації в роздрібній торгівлі. Показано негативні та позитивні аспекти кризової ситуації для розвитку торговельних мереж. Подано наслідки кризової ситуації у сфері роздрібного бізнесу та відображено шляхи зміни маркетингових стратегій роздрібних мереж. Запропоновано антикризові заходи для роздрібних мереж у сфері маркетингу та необхідні атрибути зміни маркетингової стратегії роздрібних підприємств. In the article the basic signs of crisis situation are considered in the retail business. The negative and positive aspects of crisis situation are shown for development of retail chains in Ukraine. The consequences of crisis situation are given in the field of retail business and the ways of change of marketing strategies of retail chains are represented. It is proposed the bundle anti-crisis measures for retail chains in the marketing sphere as well as the necessary attributes of change of marketing stragety of retail enterprises.