Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання стану високотехнологічного сектору та його розвитку в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Демків, Я. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан та основні перешкоди розвитку вітчизняного високотехнологічного сектору. Виділено основні групи чинників, що ускладнюють реалізацію вітчизняного науково-технічного потенціалу. Проаналізовано основні показники інноваційної та винахідницької активності у вітчизняній промисловості як підґрунтя розвитку високотехнологічного виробництва. Виділено галузі вітчизняної промисловості, що зберегли порівняно високий науково-технічний та інноваційний потенціал, а також основних вітчизняних виробників високотехнологічної продукції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Напрями удосконалення інформаційного забезпечення проектних офісів в умовах поширення адаптаційних методологій проектного менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Новаківський, І. І.; Демків, Я. В.; Novakivskyi, I.; Demkiv, Ya.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто питання ефективного управління проектним середовищем в умовах глобалізації та конвергенції інформаційних технологій. На предметному рівні розкрито сутність адаптації та необхідність застосування цього принципу в сучасних умовах. Розкрито сутність вузького та широкого розуміння адаптації управління проектами. Обґрунтовано доцільність удосконалення інструментарію проектного офісу, що формуватиме ефективне проектне середовище. Показано, що сфера прикладних проблем згодом лише ускладнюється. Визначено перспективи застосування економіко-математичних методів для аналізу слабкоструктурованих та неформалізованих завдань управління проектами. Проаналізовано тенденції розвитку інформаційного забезпечення проектних офісів, визначено основні чинники його розвитку. Розроблено модель оцінювання інформаційного забезпечення проектного офісу з урахуванням об’єктивних і суб’єктивних чинників.
  • Thumbnail Image
    Item
    Implementation of anti-crises investment strategies: machine-building case
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Блинда, Ю. О.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Демків, Я. В.; Васелевскі, М.; Blynda, Y. O.; Prokopyshyn-Rashkevych, L. M.; Demkiv, Y. V.; Wasilewski, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Суспільна Академія наук, м. Лодзь; Lviv Polytechnic National University; Social Academy of Sciences, Lodz
    У статті досліджено важливу складову забезпечення стабільної діяльності підприємства, а саме розроблення інвестиційних стратегій. Проаналізовано вплив інвестиційних рішень на рівень конкурентоспроможності підприємства. Зазначено, що конкурентоспроможність підприємств вимагає регулярного технічного і технологічного переозброєння і вдалих інвестиційних стратегій. Враховуючи динаміку сучасного економічного розвитку, автори розглядають такі варіанти інвестиційних стратегій: орієнтація на стратегію домінантного фактора, поліфакторну стратегію і стратегію балансування. Автори виокремили ключові показники, які впливають на індекс профілактики банкрутства. Наявність декількох ключових показників вимагає вибору інвестиційної стратегії, здатної забезпечити їх оптимальне поєднання. Результатом проведеного дослідження є модель, що визначає вибір певної інвестиційної стратегії відповідно до поточного стану зазначених ключових показників.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Демків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні тенденції та стан цифрової трансформації торгівлі, а також обґрунтовано її роль у підвищенні конкурентоспроможсті та загальної ефективності діяльності підприємства. Досліджено та обгрунтувано перспективні напрями цифрової трансформації вітчизняних комерційних підприємств на основі аналізу перспективних технологій електронної тогргівлі у світі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток компетентностей менеджера завдяки застосуванню коучингу в організаціях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Демків, Я. В.; Блинда, Ю. Д.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Demkiv, Y.; Blynda, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто різні підходи до трактування коучингу як стратегічного ресурсу підприємства. Визначено, що коучинг є основним інструментом особистісного та професійного розвитку, який спроможний забезпечити менеджерів знаннями та навичками як надихати своїх підлеглих на нові ініціативи. Обґрунтовано застосування зовнішнього коучингу, який сприяє розвитку компетентностей менеджера, його лідерських позицій, а також породжує внутрішній коучинг у компанії, який повинен спрямовуватись на команду працівників, на розвиток їхнього потенціалу та ефективного використання на благо організації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та перспективи розвитку вітчизняних високотехнологічних виробництв у машинобудуванні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Демків, Я. В.
    Виокремлено основні перешкоди діяльності вітчизняних підприємств на ринку високотехнологічних товарів. Розглянуто чинники, що перешкоджають розвитку високотехнологічних виробництв у вітчизняному машинобудуванні. За результатами опитування виділено особливості діяльності та типи вітчизняних підприємств виробників високотехнологічних товарів у машинобудувані. Проаналізовано перспективи розвитку високотехнологічних виробництв у вітчизняному машинобудівному секторі. The main factors that hinder the development of high-tech production in the domestic machine-building sector are described. The special features and types of the national manufacturers of high-tech goods in machine-building sector are highlighted according to the results of the survey. The prospects of high-tech industries in the domestic machine-building sector are analyzed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методичні підходи до проведення досліджень споживчих потреб на ринках високотехнологічних товарів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Демків, Я. В.
    Проаналізовано, як вітчизняні підприємства використовують методи дослідження споживчих потреб під час розроблення нових високотехнологічних товарів. Розглянуто сучасні методи ринкових досліджень, зорієнтовані переважно на розуміння потреб споживача через його взаємодію зі світом. Розроблено порядок вибору методу ведення маркетингового дослідження споживчих потреб на ринку високотехнологічних товарів залежно від низки чинників. The use of research methods of consumer needs by domestic enterprises in the process of new high technological products development is analysed. The modern methods of market researches, orientated mainly on understanding consumer needs through his co-operating with the world, but not through their direct putting them into words, are considered. The order of choice of consumer needs marketing research method for high-technological products’ market is developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Демків, Я. В.
    Розглянуто основні тенденції розвитку стратегічного маркетингу на сучасному етапі. Проаналізовано особливості формування маркетингових стратегій з урахуванням сучасних напрямів розвитку стратегічного маркетингу. Розглянуто основні групи маркетингових стратегій на ринках високотехнологічних товарів. Виділено основні чинники, які необхідно враховувати під час розроблення маркетингової стратегії підприємства, що діє або планує вийти на ринок високотехнологічних товарів. Basic strategic marketing trends are considered on the modern stage. The marketing strategies forming features are analysed taking into account modern directions of development of the strategic marketing. The basic groups of marketing strategies in the markets of high technology products are сonsidered. Basic factors, which must be taken into account while developing enterprise’s marketing strategy in high echnology markets, are selected.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз високотехнологічного виробництва у машинобудуванні України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Демків, Я. В.
    Розглянуто основні підходи до віднесення машинобудівної продукції до високотехнологічних товарів та здійснено спробу виділення та оцінки частки високотехнологічної продукції у загальному обсязі реалізованої продукції вітчизняного машино- будування. Виконано детальний огляд структури кожної з груп високотехнологічних товарів у галузі машинобудування України. Проаналізовано сучасний стан науково-дослідницької та інноваційної активності у галузі машинобудування як підґрунтя розвитку вітчизняних високотехнологічних виробництв. Basic approaches to defining the hi-tech products in domestic machine building are considered. The attempt of selection and estimation of particle of hi-tech products in the general volume of the realized products of domestic machine building is carried out. The overhaul of each group of hi-tech commodities structure in machine building industry of Ukraine is conducted. The modern state of research and innovative activity in machine building industry, which are the background of the development of domestic hi-tech productions, is analysed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування конкурентної стратегії на ринках високотехнологічних товарів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Демків, Я. В.
    Виокремлено особливості реалізації розроблення стратегії, які потрібно враховувати під час формування комплексної конкурентної стратегії з метою адаптації підприємств до умов динамічного ринку високотехнологічних товарів. Окреслено основні конкурентні переваги, що забезпечують посилення конкурентного становища підприємства на ринку високотехнологічних товарів. Відзначено доцільність застосування гібридних конкурентних стратегій у високотехнологічних галузях. The special features of competitive strategy development realization process to be taken into account with the purpose of adaptation of enterprises to the terms of dynamic market of high-tech commodities are marked out. Basic competitive advantages which provide strengthening of competition position of enterprise at the market of hi-tech commodities are outlined. The expedience of application of hybrid competitive strategies in hi-tech industries is underlined.