Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Довбенко, В. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто підходи до оцінки потенціалу розвитку підприємства в динаміці з урахуванням умов його діяльності. Запропоновано ряд рекомендацій стосовно застосування різних підходів та методів оцінки залежно від конкретних ситуацій на ринку. The approaches to potential evaluation of enterprise development in dynamics are considered in view of conditions of its activity. A number of recommendations, concerning application of different approaches and methods of evaluation depending on certain situations at the market, are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні підходи у стратегічному управлінні розвитком підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Довбенко, В. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто доцільність застосування логістичних підходів у стратегічному управлінні розвитком підприємства. Запропоновано нові методи оцінки ефективності і результативності заходів, спрямованих на забезпечення перспективного розвитку підприємства. Наведено рекомендації щодо застосування інформаційних технологій в управлінні підприємством. The reasonability of application of the logistic approaches in strategic management of the enterprise development is considered. New evaluation methods of efficiency and productivity of measures directed on maintenance of perspective enterprise development are offered. The recommendations on information technologies application in enterprise management are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Довбенко, В. І.
    Розглянуто доцільність застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства. Запропоновано нові підходи до оцінювання ефективності та результативності заходів, спрямованих на забезпечення перспективного розвитку підприємства. Наведено рекомендації щодо застосування матричних методів у реалізації стратегічних завдань розвитку. The reasonability of application of the marketing approaches to a rating of potential of the enterprise development is considered. New evaluation approaches of efficiency and productivity of measures directed on maintenance of perspective enterprise development are offered. The recommendations on using of matrix methods in realization of the strategic tasks of development are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    До питання формування механізму розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Довбенко, В. І.
    Розглянуто питання формування економічного механізму управління розвитком підприємства. Основними його рисами є гармонійне поєднання інтересів підприємства та інших суб’єктів господарської діяльності, держави і суспільства загалом. Запропоновані елементи даного механізму зорієнтовані на врахування критеріїв ефективності й результативності діяльності підприємства в динаміці і дозволяють раціонально поєднувати його поточні та стратегічні цілі. The article considers the questions of economic mechanism formation of enterprise development management. Harmonious combination of interests of enterprise and other subjects of economic activity, state and society in general are considered to be its major features. The offered elements of the given mechanism are oriented to stimulate effective and productive activity of enterprise in dynamics and allow to combine rationally its current and strategic purposes.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми управління розвитком підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Довбенко, В. І.
    Розглядаються питання управління розвитком підприємства з огляду на можливості його зростання. Основна увага звертається на використання інновацій та інших інтенсивних чинників, які створюють умови для якісних зрушень в діяльності підприємства. The problems of enterprise development management based on its growth potential are considered in this article. The major attention is paid to employment of innovations and other intensive factors creating conditions for qualitative changes in enterprise activity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансове та інвестиційне забезпечення розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Довбенко, В. І.
    Розглянуто питання формування умов для розвитку підприємства з позицій створення механізмів його надійного фінансового та інвестиційного забезпечення. Запропоновано підходи до адаптації сучасних систем стратегічного управління діяльністю підприємств до вітчизняного середовища господарювання з відображенням специфіки цільового характеру перспективних змін. Questions of conditions formation for enterprises development from positions of creation of its mechanisms of reliable financial and investment maintenance are considered. It is offered approaches to adaptation of modern systems of strategic management by activity of the enterprises to the domestic environment of managing with display of a specific special- purpose character of perspective changes.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми формування сприятливого інвестиційного клімату для інноваційного розвитку підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Довбенко, В. І.
    Розглянуто проблеми формування сприятливих умов для нарощування інвестиційного потенціалу, орієнтованого на інноваційний розвиток підприємств. Розкрито роль інноваційної культури у формуванні сучасних кластерів, спроможних здійснювати перспективні НДДКР і забезпечувати успішну реалізацію інвестиційних проектів. Проаналізовано роль трансферу технологій і середовища сприйняття інновацій у формуванні належного інвестиційного клімату. Запропоновано заходи, що сприяють успішній комерціалізації результатів наукових розробок та їх просуванню на внутрішній та зовнішні ринки. The problems of formation the favourable conditions for increasing of investment potential, based on the innovative development of enterprises are considered. In the new conditions it is important reorient the thinking of management at finding new development opportunities. This requires special attention to innovation and involvement of all stakeholders in the process of forming values. The process of creating a commercially successful innovation involves new approaches to the management of the joint activity participants in the innovation process based on open access to information, effective knowledge sharing and joint formation of values that provides for the establishment of a new innovation culture. The complexity and high cost of large-scale R&D involves the active use of the results of other participants in the development of market innovation and thus setting up partnerships with them. Therefore, in the present conditions it is advisable to ensure the successful commercialization of scientific developments to use open innovation model, which involves establishing the climate of mutual understanding and trust of participants in the innovation process. The role of innovation culture consists in shaping of the modern clusters those are capable to perform advanced R&D and to ensure the successful implementation of investment projects. To enhance the cooperation between the parties in the process of commercialization the innovations appropriate to use the potential of clusters that allow forming a network of stable relations participants to establish effective technology transfer and provide a competitive advantage to innovative products. The role of technology transfer and environment for perception the innovation in shaping the investment climate is analyzed. The measures that contribute to successful commercialization of the results of scientific developments and their promotion to the domestic and foreign markets are proposed. Successful examples of collaboration between science, business, government and the crowd show a large number of scientific and technical associations and companies, including the Max Planck Society in Germany, General Electric in the United States and others are analyzed. Revealed, that an important task of the national economy is the creative solutions of problems intensify innovation activity based on the release of initiatives the scientists, researchers, business and society, eliminating of the barriers to the transfer of knowledge and technology to solving the specific problems of increase the efficiency of economic.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Довбенко, В. І.
    Розглянуто значення сучасних інструментів маркетингу у формуванні середовища активного сприйняття інновацій. Розкрито взаємозв’язки між умовами для інноваційної діяльності (перспективна ідея, дружна команда, привабливий продукт, динамічний ринок і ефективна бізнес-модель) та отримуваними результатами. Особливу увагу привернуто до питань розвитку стартапів, що дасть змогу підвищити ефективність інноваційної діяльності та створити нові робочі місця. З метою забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств на ринку сформовано елементи механізму підтримки їх засновників та інвесторів. Запропоновано бізнес-модель співпраці учасників інноваційного процесу, зорієнтовану на швидку комерціалізацію перспективних ідей та результатів науково-технічних розробок. The role of modern marketing tools in shaping the environment of active perception of innovation in the article is considered. In particular, the relationship between the creation of conditions for innovation activities (promising idea, a good team, attractive product, the market dynamic and effective business model) and the obtained results are solved. Especially attention is drawn to the issues of start-ups development that will improve innovation activity and create new jobs. In order to ensure competitive advantage of innovative enterprises at the market is formed the elements of the supporting mechanism of the start-ups founders and investors. The proposed business-model of collaboration the participants engaged in the innovation process is focused on the rapid commercialization of promising ideas and results of scientific and technical researches.
  • Thumbnail Image
    Item
    Умови формування потенціалу підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Довбенко, В. І.
    Розглянуто перспективи формування конкурентоспроможного потенціалу розвитку вітчизняних підприємств. Досліджено умови підвищення конкурентоспроможності, критерії та чинники впливу на процеси інноваційного розвитку підприємств за умов глобалізації. Запропоновано модель розвитку підприємства із врахуванням вимог до стану інтелектуальних та інформаційних ресурсів. Розглянуто питання переходу підприємств на сучасні екосистеми бізнесу із зворотними взаємозв’язками зі споживачами. In the article the prospects for the formation of competitive capacity of domestic enterprises are considered. The conditions of competitiveness, criteria and factors of influence on the process of innovation the enterprises under the conditions of globalization are investigated. The model of the enterprise development with accounting of intellectual and information resources is proposed. The questions of transition of the modern business ecosystem with feedback relationships with consumers are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив інноваційної інфраструктури на розвиток і ділову репутацію підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Довбенко, В. І.
    Проаналізовано існуючі підходи до оцінювання ділової репутації підприємств за умов глобалізації та поширення інформаційних технологій. Досліджено характер взаємного впливу інноваційної інфраструктури на розвиток і ділову репутацію підприємств з урахуванням галузевої та регіональної специфіки. Запропоновано підходи щодо формування інноваційної інфраструктури та оцінювання рівня її впливу на розвиток та ділову репутацію вітчизняних підприємств. The analysis of existing approaches to estimation the business reputation of the enterprises in conditions of globalization and distributions of information technologies is carried out in the article. Character of mutual influence of an innovational infrastructure on development and business reputation of the enterprises is investigated in view of branch and regional specificity. It is offered approaches to the innovational infrastructure formation and estimation a level of its influence on development and business reputation of the domestic enterprises. The positive business reputation provides additional opportunities for development of the enterprises and escalating of their competitive potential for the decision of more and more complex tasks, and the modern innovational infrastructure, in turn, creates necessary conditions for increase of a level of business reputation of the enterprises.