Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування грошових потоків на підприємстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Дорош, О. І.; Пліш, І. В.; Dorosh, O. I.; Plish, I. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано визначення поняття “грошовий потік”, “планування грошового потоку” та подано узагальнене визначення цих понять. Наведено ключові типи грошових потоків на підприємстві. Висвітлено основні зовнішні та внутрішні чинники, які впливають на грошовий оборот підприємства. Ретельно досліджено процес планування грошових потоків та розроблено послідовність планування грошових потоків за видами виробничо-господарської діяльності з чіткою деталізацією кожного етапу. Визначено джерела надходжень на підприємства від фінансової, інвестиційної та операційної діяльності, видатки на ці види діяльності та можливості оптимізування із пошуком можливостей збільшення надходжень і мінімізування видатків. Запропоновано використання таких інструментів планування грошових потоків, як платіжний календар, план-графік, плановий бюджет руху грошових коштів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості мотивування працівників митних органів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Ганас, Л. М.; Дорош, О. І.; Білець, Л. В.; Hanas, L. M.; Dorosh, O. I.; Bilec, L. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Ґрунтовно проаналізовано інструменти мотивування працівників митниці, описано основні види матеріальних і нематеріальних стимулів, які застосовують щодо працівників митних органів, та порядок їх застосування. Визначено також інструменти демотивування як важливі складові управління персоналом та надано рекомендації щодо покращення системи мотивування задля підвищення мотивації митників і збільшення їхньої трудової активності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан та перспективи розвитку франчайзингу в Україні
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Мирончук, Т. В.; Калиновська, Н. Л.; Дорош, О. І.
    Охарактеризовано стан та тенденції розвитку франчайзингової форми співробітництва в Україні. Розкрито чинники, що перешкоджають швидкому поширенню франчайзингу серед вітчизняних суб’єктів господарювання. There are states and tendency towards franchising relations in Ukraine are characterized. Factors that prevent expansion of franchising relations between native enterprises are reviewed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність, причини виникнення та підходи до регулювання стресових ситуацій на підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Подольчак, Н. Ю.; Дорош, І. М.; Дорош, О. І.
    Досліджено генезис поняття “стрес”, передумови його трансформування із суто психологічної категорії до категорії менеджменту. Виділено різноманітні наукові підходи до визначення сутності поняття “стрес” та “професійний стрес”. Визначено основні чинники професійного стресу керівника, розглядаються поняття “загального та специфічного середовища стресу”, “ситуації стресу”, а також фактори, що можуть амортизувати негативні чинники стресу, або ж активізувати їх. Також наведено порівняльну характеристику “адаптаційного синдрому”, відкритого Г. Сельє та “емоційного інтелекту”, вперше визначеного Пітером Селові і Джоном Д. Майером як основних якостей, необхідних для подолання професійного стресу менеджерів, а також підвищення рівня їх стресостійкості. Містить згруповані у три групи чинники стресу працівників різних організацій, а також конкретні підходи до їх вирішення. Для врегулювання стресових ситуацій на підприємстві виділено упереджувальні заходи, поточні та регулятивні. In this article the genesis of the concept “stress” and the conditions of its transformation from an especially psychological category to the category of management are undertaken. It is highlighted the various scientific approaches to define the essence of the concept “stress” and “professional stress". The main factors of the professional stress of a manager are certain, the concept of “general and specific environmental stress", “stress situation” as well as factors that can absorb negative factors of stress or activate them are examined here. It also shows the comparative characteristics of “adaptation syndrome” distinguished by H.Selye and the “emotional intelligence” that Selovi Peter and John D. Mayer were firstly defined to be the basic qualities that are needed to overcome the professional stress of managers, as well as increasing the level of its stress stability. This article contains three groups of stress factors of employees of various organizations, as well as specific approaches to its solution. To avoid the stressful situations in the company it is allocated the preventive, current and regulative measures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дорош, О. І.
    Наголошено на визначній функції орієнтування фірм на споживача. Описано сутність поняття “споживча цінність”, особливості до- та післякупівельного оцінювання та отримання споживачем цінності з товарів. The key role of the firm’s customer orientation is stressed. The essence of the term “consumer value”, specific of the pre- and post-purchase product evaluation and value production by the consumers are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання конкурентоспроможності Львівської області
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Горбаль, Н. І.; Дорош, О. І.
    In the article the definition of the term “competitiveness of the region”, some approaches to its estimation are analyzed and the level of competitiveness of Lviv region comparing to other regions and countries in the year 2010 as to the estimation of the WEF is described. Проаналізовано сутність поняття «конкурентоспроможність (КСП) регіону», окремі під- ходи до її оцінювання та описано рівень КСП Львівщини в 2010 р. порівняно з іншими регіонами України та основними країнами світу за рейтингом ВЕФ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дорош, О. І.
    Досліджено систему функціональних стратегій конкурентоспроможності підприємства – технологічну, виробничу, маркетингову, фінансову, стратегію досліджень і розвитку, організаційну та стратегію людських ресурсів. Описано особливості, види, значення маркетингової стратегії підприємства. The system of functional strategies of the enterprise’s competitiveness is inverstigated. Among them there are technological, production, marketing, financial, research and development, organizational and staff strategies. The specific, types and role of firm’s marketing strategy are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання конкурентоспроможності української економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Горбаль, Н. І.; Дорош, О. І.; Іванець, Л. В.
    Проаналізовано сутність поняття “конкурентоспроможність (КСП) країни” та описано рівень КСП України в 2008–2010 рр. за рейтингами різних міжнародних організацій. Констатовано, що протягом останніх років згідно з рейтингами КСП України є низькою.In the article the definition of the term “competitiveness of the country” is analyzed and the level of competitiveness of Ukraine in years 2008-10 as to the different international organization estimation is analyzed. It’s stated that accordingly to these ratings competitiveness of Ukraine during last years was low.