Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Перспективні “нетрадиційні” ринкові ніші ЄС для експорту вітчизняної продукції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Жежуха, В. Й.; Кухтяк, К. А.
    Виокремлено й охарактеризовано окремі перспективні “нетрадиційні” ринкові ніші ЄС для експорту вітчизняної продукції, а також виявлено основні проблеми, пов’язані із зайняттям таких ніш українськими експортерами. Проаналізовано динаміку українського експорту в країни ЄС, а також ідентифіковано основні проблеми у цій сфері. Розглянуто перспективи експортного потенціалу українських товарів. Охарактеризовано ринок органічної продукції ЄС як перспективний напрям експорту українських товарів. У цьому контексті розглянуто динаміку зростання обсягів світового ринку органічної їжі та напоїв. Обґрунтовано перспективи впровадження власної товарної марки (ВТМ або Private Label) у європейських супермаркетах і наведено приклади вітчизняних виробників, що реалізовують власну продукцію у межах ЄС. Одне із важливих завдань роботи – надати практичні рекомендації українським виробникам органіки та іншого асортименту товарів у виході на ринки ЄС і зайняття ними перспективних “нетрадиційних” ринкових ніш. Проаналізована значна кількість вітчизняних та іноземних наукових праць, матеріалів періодичних видань та результатів експертних досліджень, що робить роботу актуальною і практично значущою. External activity of any countries has a great influence on both national and global economics. In particular export, as it usually has a direct impact on GDP growth. Recently we can see dramatic changes in trade partners of Ukraine. We can say that nowadays the main consumer of Ukrainian products is the EU. In this article we did an analysis of the structure of Ukrainian exports to the EU, identifying the main obstacles for domestic business of using the autonomous preferences. In one of the main parts of that article it is described the EU organic market as a promising area for Ukrainian organic goods export. We examined the dynamics of demand growth of organic food and beverages in the European market. What is more we also highlighted what are the main obstacles for Ukrainian organic producers to enter EU market and provided them with practical recommendations for solving them. Besides that we analyze one of the most perspective ways of realization of domestic export – using Private Label (PL). It became very popular to create PL within famous European retail networks and it is written few examples of Ukrainian producers who realize their products under Private Label of different famous retailers. To analyze the problems and prospects of export of domestic products to the EU market we used methods of scientific research, comparison, generalization and systematization. Besides that we also used different expert evaluation methods. For identifying problems of export of domestic products to the EU market, we used summary tables of statistical material. The main purpose of this article is to provide Ukrainian producers of organics and other assortment of goods with practical guidance for entering the EU markets. In order to do that we used a lot of domestic and foreign theorists and practitioners works, statistical data, the results of expert studies, economic reviews, information accounting, financial and management reporting domestic companies, Internet resources and regulations public authorities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Франчайзинг в Україні: стан та перспективи розвитку
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006) Петришин, Н. Я.; Жежуха, В. Й.
    Визначено категорію “франчайзинг”, проаналізовано стан розвитку франчайзин- гових відносин у світі та в Україні, виявлено стимулювальні та стримувальні фактори, що впливають на розвиток франчайзингу в Україні. A category of franchising is defined, progressive state of franchising relations in the world and Ukraine is analysed, motivation and restrained factor which have influence on franchising development in Ukraine are found out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування керівної та керованої підсистем організацій під час діагностики інноваційної складової технологічних процесів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Жежуха, В. Й.
    Розвинуто особливості формування керівної та керованої підсистем організацій під час діагностики інноваційної складової технологічних процесів, зокрема у напрямі конкретизування сутності й змістового їхнього наповнення, а також виокремлення й систематизації різноманітних ознак класифікації працівників цих підсистем. In this article the peculiarities of the managing systems and managed system of the organizations in the diagnostic of the innovation components of technological processes are developed. This is done in specifying the nature and their semantic content, as well as the isolation and systematic classification of employees of various features of these systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Систематизація чинників формування новітньої концепції менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Петришин, Н. Я.; Пшик-Ковальська, О. О.; Жежуха, В. Й.
    Розглянуто підходи до менеджменту, розкрито їх сутність. Систематизовано та охарактеризовано основні чинники формування процесно-структурованого менеджменту. Описано сутність процесно-структурованого підходу до менеджменту, його особливості та основні відмінності від відомих підходів. In the article approaches to management are considered, their essence is disclosed. The main factors behind the formation of process-structured management systematically and are characterized. The essence of process-structured approach to management, as well as its features and major differences from existing approaches are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модель аналізування інноваційності технологічних процесів машинобудівних підприємств
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Жежуха, В. Й.; Жежуха, О. Й.
    На підставі аналізування літературних джерел та результатів проведених досліджень удосконалено модель аналізування інноваційності технологічних процесів машинобудівних підприємств на засадах виокремлення структурно-логічної послідовності здійснення аналітичних процедур. Із застосуванням зазначеної моделі проаналізовано параметри інноваційності технологічних процесів 38 діючих машинобудівних підприємств Львівської області. In the article under the literature sources analyzing and on the ground of investigation results the model of technological processes innovativeness analyzing on machine-building enterprises was improved on the basis of structure-logical sequence of analytical procedures realization. With the application of this model the parameters of technological processes innovativeness on 38 operating machine-building enterprises of Lviv region were investigated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поняття інноваційності технологічних процесів машинобудівних підприємств
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Жежуха, В. Й.
    Розглянуто підходи вітчизняних та зарубіжних науковців щодо трактування терміна "інноваційність" та їх узагальнення. Окрім того наведено власне трактування термінів "інноваційність" та "Інноваційність технологічних процесів машинобудівних підприємств", а також виділено їх характерні особливості. In the article points of view of domestic and foreign research workers to interpretation of term "innovativeness" and "innovativeness of technological processes of machine-building enterprises" is resulted and also its characteristic features are selected.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стимулювання інноваційної діяльності: європейський досвід
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Жежуха, В. Й.
    Розглянуто поширені в Європі та в інших економічно розвинених країнах світу інструменти стимулювання інноваційної діяльності підприємств. Показано, що не існує таких універсальних інструментів, а кожна країна використовує свої власні. Обґрунтовано доцільність використання подібних інструментів в умовах української економіки для сприяння інноваційній діяльності вітчизняних підприємств. In the article we considered widespread in Europe and in other economic developed countries of the world instruments of stimulation of innovative activity of enterprises. We rotined that did not exist universal such instruments, and every country uses the own. We grounded expedience of the use of similar instruments in the conditions of the Ukrainian economy for an assistance innovative activity of domestic enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Класифікація технологічних процесів машинобудівних підприємств як основи установлення рівня їх інноваційності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Жежуха, В. Й.
    Проаналізовано тенденції інноваційної активності промислових підприємств України. Вивчаються особливості управління інноваційною діяльністю машинобудівних підприємств. На підставі аналізування наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених виділено та розглянуто основні методи управління інноваційною діяльністю машинобудівних підприємств. The tendencies of innovative activity of industrial enterprises of Ukraine are analyzed in the article. The features of management by innovative activity of machine-building enterprises are studied. On the basis of analysis of scientific researches of domestic and foreign scientists it is selected and considered the basic methods of management by innovative activity of machinebuilding enterprises.