Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні тенденції маркетингової політики комерційного банку в умовах конкуренції
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Маковеєв, П. С.; Заєць, М. А.; Ухлічева, Л. І.
    Розкривається роль маркетингу в сучасній конкурентній боротьбі і можливості використання маркетингової концепції в розвитку банківської системи. The article describes to marketing participation in contemporary competition and possibilities of marketing conception usage in development banking-system.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентноспроможності ПАТ “Одескабель” на інноваційній основі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Заєць, М. А.; Мамонтенко, Н. С.
    Обґрунтовано необхідність побудови системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства з використанням інструментарію інноваційного розвитку, досліджено головні чинники, що визначають інноваційну конкурентну стратегію підприємства. In this paper the necessity of building management system international competitiveness of enterprises using innovative development tools, investigated the main factors that determine the competitive strategy of enterprise innovation.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг фінансових послуг між діловими фірмами
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Заєць, М. А.; Чернишова, О. Б.; Стариков, С. А.
    Розглянуто та проаналізовано маркетингові підходи у сфері надання фінансових послуг між суб’єктами підприємницької діяльності. Article is denote to consideration and analysis of marketing approaches in the scope of rendering the financial services between subjects business activity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Заєць, М. А.; Пертова, А. О.
    Розглянуто сутність і значення корпоративного іміджу в оптимізації банківського маркетингу. Досліджено напрямки формування корпоративного іміджу комерційного банку для різних груп громадськості. Наведено методику формування корпоративного іміджу вітчизняних комерційних банків. Discern essence and value of corporate image is examined in optimization of the bank marketing. It is investigational directions of forming of corporate image of commercial bank for the different groups of public. Presented method of forming of corporate image of domestic commercial banks.