Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кльоба, Л. Г.
    Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності в умовах складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення і впровадження інноваційних продуктів та використання технологій управління відносин із клієнтами. The role and importance of marketing aspects of good governance and increase efficiency of banking in a difficult competition. The recommendations concerning the intensification of bank marketing partnerships, developing and implementing innovative products and technologies to use customer relationship management.