Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан та перспективи розвитку ринку послуг в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Князик, Ю. М.
    Проаналізовано становлення та структуру ринку послуг в Україні. Досліджено основні тенденції розвитку ринку. Розглянуто розвиток ринку послуг за регіонами країни та оцінено взаємозв’язок між регіоном країни та середньорічними темпами зміни. Визначені чинники, що вплинули на розвиток ринку послуг України. In the article analyzes the formation and structure of the market in Ukraine. The basic trends of the market. Considered market development services to the regions and assessed the relationship between the region and the country average annual rate of change. The factors affecting the market of Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Князик, Ю. М.
    Визначено місце маркетингу лояльності в концепції маркетингу відносин. Обґрунтовано роль лояльності споживачів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні напрями формування лояльності. Запропоновано та описано складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів. In this article the place loyalty marketing concepts in relationship marketing. The role of customer loyalty in ensuring the competitiveness of enterprises. The main trends of the formation of loyalty. Proposed and described components of the process of forming and maintaining customer loyalty.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Князик, Ю. М.; Лебідь, Т. В.
    Наведено рівні управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності продукції, торгової марки та підприємств загалом. Досліджено можливі конкурентні переваги. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для промислових підприємств. In the article the even managements of enterprise are resulted a competitiveness. The basic marketings factors of influence are considered on forming of competitiveness of products, trade mark and enterprises, on the whole. Competitive edges are investigational possible. Grounded importance of development of potential of competitiveness for industrial enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Князик, Ю. М.
    Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у сучасному бізнесі та види суб'єктів партнерського маркетингу. Проаналізовано можливі взаємозв'язки між бізнес-суб'єктами. Наведено переваги формування маркетингу партнерських відносин для різних бізнес-суб'єктів ринку. Запропоновано схему взаємозв‘язку суб'єктів маркетингу партнерських відносин. In the article researches the important relationships marketing in modern business and the types of subject of relationships marketing; analyses the possible relations between subjects of business; suggests advantages relationships marketing of various subject of business; proposes the diagram relationships marketing of business subject.