Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Глинський, Н. Ю.; Кобилюх, О. Я.; Міхальскі, Т.; Національний університет “Львівська політехніка”; Гданський УніверситетПроаналізовано діяльність органів місцевого самоврядування малих і середніх українських міст у контексті використання ними у практичній діяльності маркетингових підходів. На підставі даних аналізу виокремлено чинники, які обмежують поширення практики застосування маркетингової концепції для управління економічним розвитком на місцевому рівні, обґрунтовано необхідність використання у практичній діяльності місцевої влади інноваційних методик планування та реалізації власних завдань.