Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність евристичних функцій у системі менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Коломієць, О. Л.
    Виділено сутнісні ознаки поняття “евристика”, ідентифіковано види евристичних функцій підприємств, наведено їх порівняльну характеристику і відображено місце евристичних функцій у системі менеджменту підприємства. Авторські ідеї спрямовані на підвищення рівня формалізації теорії евристики та розвиток її методичного інструментарію. The article highlighted the essential features of the concept of “heuristic”, identified types of heuristic functions of enterprises, given their comparative description and display space heuristic functions in system management company. Content ideas aimed at increasing formalization of the theory of heuristics and the development of methodological tools.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія формування креативних управлінських рішень у сфері бюджетування та їх інформаційне забезпечення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Богів, Я. С.; Неклюдова, Т. М.; Коломієць, О. Л.
    Виділено етапи технології формування креативних управлінських рішень у сфері бюджетування банків. Увагу приділено також компонентам інформаційного забезпечення реалізації креативних рішень і особливостям їх взаємодії. The stages of technology of forming of creative management decisions in budgeting of banks are described in the article. Attention is also paid to the components of information provision of realization of creative decisions and characteristics of their interaction.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Савіцька, Н. В.; Коломієць, О. Л.
    Розкрито сутність креативного потенціалу підприємства, розглянуто креативний потенціал як об’єкт управління в системі менеджменту підприємства, ідентифіковано методичні підходи до управління креативним потенціалом підприємства, розглянуто етапи побудови стратегій формування і використання креативного потенціалу, досліджено тактичні інструменти управління креативним потенціалом тощо. The article reveals the essence of the creative potential of enterprises, the creative potential as an object management system of enterprise management, identified methodological approaches to managing the creative potential of enterprises, the stages of construction strategies of formation and use of creative potential, studied tactical tools of creative potential and so on.