Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Витрати у взаємозв’язку з термінами експлуатації міських автобусів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Крайник, Л. В.; Рубан, Д. П.; Рубан, Г. Я.; Kraynyk, L.; Ruban, D.; Ruban, H.; Національний університет “Львівська політехніка”; Черкаський державний технологічний університет; Черкаський державний бізнес-коледж
    Проаналізовано відмови деталей міських автобусів у взаємозв’язку з термінами експлуатації. Наведено динаміку зміни витрат на поточний ремонт та обслуговування від початку експлуатації до капітального ремонту, а також середньостатистичні витрати на капітальний ремонт автобуса.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритм моделювання руху автобусів у типових їздових циклах та особливості розрахунку лінійної витрати палива
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Крайник, Л. В.; Боднар, М. Ф.
    Наведено алгоритми імітаційного моделювання руху автобусів II та III класів у типових приміському, міжміському та магістральному їздових циклах (тестах) для оцінки лінійних норм витрати палива та паливно-швидкісної характеристики. There are presented algorithms of simulation drive of the II and III classes buses in a typical suburban, intercity and long way cycles (tests) to measure linear norms of fuel consumtion.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналітичний опис кінематики кермового приводу автобуса із залежною передньою підвіскою
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Крайник, Л. В.; Попович, В. В.
    Наведено дві конструктивні схеми виконання поздовжньої тяги кермового приводу автобуса А074. Отримано основні залежності для розрахунку кутів повороту лівого поворотного кулака колеса від лінійних розмірів ланок кермового приводу, їх прив'язувальних розмірів до рами автобуса та кутів повороту сошки кермового механізму. Two constructive schemes of execution of longitudinal pull-rod of a steering linkage of bus A074 are described. The basic dependences for calculation of angles of rotation of the left swivel member of a wheel from the linear sizes of links of a steering linkage, its connecting sizes to a bus and angle of rotation frame arm of steer are received.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка коливань і компонування автовоза
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Житенко, О. В.; Крайник, Л. В.
    Розглянуто коливання автовоза у вертикальній площині за усталеного руху. Наведена математична модель дає змогу здійснювати оптимізацію довжини колісної бази як з умов необхідності під розміщення двох легкових автомобілів на нижньому рівні, так і з умов мінімізації коливань та динамічних навантажень. In the article casual vibrations are examined to the autocart in a vertical plane at even motion. Presented a mathematical model allows to conduct optimization of length of the wheeled base both from the terms of necessity under placing of two passenger cars on a lower level and from the terms of minimization of vibrations and dynamic loadings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз методів досліджень життєвого простору секцій кузовів автобусів класів М2 та М3 під час їх випробувань на міцність
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.
    Проаналізовано поведінки секцій кузовів автобусів в умовах напружено-деформованого стану під час їх випробувань на міцність, виконані дослідження факторів впливу на результуючу пасивну безпеку, визначену залишковим життєвим простором салону внаслідок нормативних випробувань. It was made the buses body-structure analysis in stress-deformed conditions of thear strength test, besides it was spent the influence factors investigations of the passive safety, defined by salon residual vital volume in the result of normative tests conditions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комп'ютерне моделювання і аналіз напружено- деформованого стану каркаса кузова автобуса типу Low-entry
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Голенко, К. Е.; Горбай, О. З.; Крайник, Л. В.
    Проведено комп’ютерене модулювання та аналіз каркаса кузова автобуса типу Low-entry, подано оцінку його рівноміцності за умовами визначення перевантажених зон із недопустимими значеннями напружень та деформацій. За результатами аналізу визначено особливості спільної поведінки класичної задньої та низькопідлогової міжосьової і передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry під дією різних навантажень. It was made a computer modelling and analysis of Low-entry type bus body structure, given the mark of equal strength from conditions of the overloaded zones definition with inadmissible results of pressure and deformations. The presented analysis has allowed to define features of common behaviour classical back and lowfloor an interaxal and forward part of the middle Low-entry type class bus under the action of different kind loadings.