Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Вартісні аспекти брендингу: проблеми і підходи
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено основні групи чинників формування ринкової вартості підприємства та визначено роль маркетингу в процесі створення такої вартості Розглянуто дискусійні аспекти трактування понять “марочний капітал” та “вартість марки”. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності управління брендом. Запропоновано набір якісних та кількісних показників для оцінки ефективності управління торговою маркою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування лояльності споживачів як один з напрямків збільшення прибутковості підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006) Книзик, Ю. М.; Лебідь, Т. В.
    Досліджено термінологічні аспекти поняття лояльності споживачів; розглянуто дискусійні аспекти трактування понять “відданість” та “лояльність”. Наведено сегменти лояльності та відповідні інвестиційні стратегії. Розглянуто основні види програм лояльності споживачів та визначено найвагоміші фактори, що впливають на формування програм довготривалих відносин з клієнтами. Проаналізовано проблеми оцінки вартості лояльних клієнтів. Розглянуто методи розрахунку рівня лояльності та запропоновано формулу розрахунку “вартості лояльності”. The terminologies aspects of concept of loyalty are explored; the debatable aspects of interpretation of concepts “devotion” and “loyalty” are considered. The segments of loyalty and proper investment strategies are resulted. The basic types of the programs of loyalty of users are considered and certainly basic factors which influence on forming of the programs of long durations relationships with clients. The problems of estimation of cost of loyal clients are analysed. The methods of calculation of loyalty level are considered and the formula of calculation “cost of loyalty” are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фактори і напрями інноваційного розвитку підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Гук, З. Б.; Лебідь, Т. В.; Самуляк, В. Ю.
    Розглянуто фактори впливу на виробничо-технічний потенціал підприємств, досліджено світовий досвід забезпечення інноваційної активності, проаналізовано існуючий стан інноваційного напряму розвитку вітчизняних підприємств, виявлено основні причини, які гальмують впровадження результатів наукових досліджень і проектних розробок, а також запропоновано модель оцінювання рівня інноваційного розвитку України. The factors of influence on production and technical potential of enterprises are described in the article, international experience of providing innovative activity of enterprises is researched, the current state of innovation for development of national enterprises is analyzed, the main reasons that impede the implementation of research results and project developments are founded, also the model of innovation development of Ukraine is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Князик, Ю. М.; Лебідь, Т. В.
    Наведено рівні управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності продукції, торгової марки та підприємств загалом. Досліджено можливі конкурентні переваги. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для промислових підприємств. In the article the even managements of enterprise are resulted a competitiveness. The basic marketings factors of influence are considered on forming of competitiveness of products, trade mark and enterprises, on the whole. Competitive edges are investigational possible. Grounded importance of development of potential of competitiveness for industrial enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.
    Досліджено поняття потенціалу підприємства та його елементів. Розглянуто маркетингові фактори, які формують потенціал підприємства. Проаналізовано підходи до визначення стратегічного аналізу та основних його напрямків. Запропоновано основні етапи стратегічного аналізу маркетингового потенціалу підприємства. Проаналізовано можливий вплив факторів макросередовища на стан маркетингових нематеріальних активів, а також можливі сильні та слабкі ознаки підприємства, що визначають його маркетинговий потенціал. Probed the concept of potential of enterprise and his elements is сonsidered marketings factors which form potential of еnterprise. Approaches are analysed to determination of strategic analysis and his basic directions. The basic stages of strategic analysis of marketing potential of enterprise are offered. Possible influence of factors of macroenvironment is analysed on the state of marketings immaterial assets, and аlso strong and weak sides are possible enterprises which determine his marketing potential.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Лебідь, Т. В.
    Досліджено роль маркетингових нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг та збільшенні ринкової вартості підприємства. Розглянуто види нематеріальних активів відповідно до стандартів бухгалтерської і фінансової звітності та їх класифікацію за різними класифікаційними ознаками. Зазначено джерела формування маркетингових нематеріальних активів. Охарактеризовано основні види маркетингових нематеріальних активів. Role of marketings immaterial assets in forming of competitive edges and multiplying the market value of enterprise explored. The types of immaterial assets in accordance with the standards of accounting and financial control and classification on the different signs of classifications are considered. The sources of forming of marketings immaterial assets are marked. Description of basic types of marketings immaterial assets is resulted.