Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Князик, Ю. М.; Лебідь, Т. В.
    Наведено рівні управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності продукції, торгової марки та підприємств загалом. Досліджено можливі конкурентні переваги. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для промислових підприємств. In the article the even managements of enterprise are resulted a competitiveness. The basic marketings factors of influence are considered on forming of competitiveness of products, trade mark and enterprises, on the whole. Competitive edges are investigational possible. Grounded importance of development of potential of competitiveness for industrial enterprises.