Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Микитюк, Н. О.; Гринів, Н. Т.
    Диференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Микитюк, Н. О.
    Розглянуто класифікацію видів маркетингових досліджень з погляду системності викладення класифікаційних ознак. Дано коротку характеристику кожного виду. The kinds of marketing researches are classify as system of various signs. And each kind is briefly description.
  • Thumbnail Image
    Item
    Елементи витрат на проведення маркетингових досліджень у сфері будівельної продукції
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Микитюк, Н. О.
    Наведено перелік основних витрат, необхідних для організації та утримання маркетингу будівельної організації, а також витрати на проведення маркетингових дослідженя у сфері будівельної продукції. Тhe article contains the list of main expenses required for organization and contentses of marketing department of construction organization, as well as costs on conducting the marketing researches in the area of building products.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг продукції від здійснення реальних інвестицій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Загородній, А. Г.; Микитюк, Н. О.
    Стаття містить визначення понять ”маркетинг будівельної продукції” та ”маркетинг об’єктів капітального будівництва”. Визначено також особливості видів продукції капітального будівництва. Дана загальна характеристика маркетингової діяльності будівельних організацій. The article considers the definitions of ”marketing the construction production” and ”marketing the object of capital building”. Also the peculiarities of kinds of capital building production are determined. The general description marketing activity of construction organizations are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення системи контролігу як спосіб підвищення ефективності управління підприємством
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006) Микитюк, Н. О.; Дзьоба, В. Б.
    Висвітлено основні аспекти створення системи контролінгу на підприємстві, зокрема визначення контролінгу, цілі впровадження контролінгу, проблеми організації управління фінансами підприємства, використання системи контролінгу на підприємстві. In the article the basic aspects of creation of the system of controlling are given on an enterprise, in particular determination of controlling, whole introductions of controlling, problems of organization of financial management of enterprise, use of the system of controlling on an enterprise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування системного підходу при формуванні та управлінні кластерами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Микитюк, Н. О.
    Розглянуто сутність та різні підходи до розкриття поняття кластерів, запропоновані українськими та іноземними дослідниками. Досліджено можливість застосування системного підходу для формування кластерної моделі розвитку регіонів. Окреслено принципи, дотримання яких є необхідним за складного системного використання кластерів. Визначено та охарактеризовано основні етапи управління кластером як системи. Essence and different going is considered near opening concepts of clusters, offered the Ukrainian and foreign researchers. Investigational possibility of application of approach of the systems at forming of cluster model of development of regions. Outlined principles an observance of which is a necessity at the difficult system use of clusters. Certainly and the basic stages of management a cluster as systems are described.