Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Вітчизняний та зарубіжний досвід формування і розвитку івент менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мисик, В. М.; Mysyk, V. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід щодо особливостей формування та розвитку івент-менеджменту та івент-індустрії загалом. Розглянуто особливості історичного ракурсу розвитку івент-менеджменту. Охарактеризовано стан світового ринку івент-індустрії та здійснено порівняльний аналіз його стану на вітчизняних теренах. Досліджено зміни івент-індустрії під впливом COVID-19. Розглянуто основні проблеми івент-індустрії та проаналізовано перспективи подальшого розвитку івент-менеджменту в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальна модель побудови і використання івент-менеджменту в управлінні підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Мисик, В. М.; Mysyk, V. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Сформовано та досліджено концептуальну модель побудови і використання івентменеджменту в управлінні підприємством. Розкрито сутність складових елементів моделі, здійснено їх опис. Розроблена концептуальна модель побудови і використання івент-менеджменту в управлінні підприємством дає змогу суб’єктам івент-менеджменту та керівникам підприємств ідентифікувати необхідне ресурсне забезпечення, цілі, інструментарій, політику, правила, процедури, індикатори, критерії тощо для ефективнішої реалізації івент-заходів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Специфіка виконання туристичних формальностей при здійсненні міжнародної діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Мисик, В. М.; Передало, Х. С.
    Сьогодні будь-яка туристична діяльність супроводжується низкою туристичних формальностей, які стосуються як туристичної фірми, так і безпосередньо самого туриста. Зокрема, для туристів виконання туристичних формальностей полягає в отриманні закордонного паспорта, здійсненні за потребою туру вакцинації тощо. Для туристичної фірми – це процедури одержання ліцензій та сертифікатів на ведення туристичної діяльності, розташування клієнтів у готелі, отримання ними віз тощо. Досліджено сутність трактування поняття «туристичні формальності» та наведено власне розуміння цієї категорії, конкретизовано специфіку виконання туристичних формальностей в процесі розроблення та реалізації міжнародного туру, виявлено проблеми виконання туристичних формальностей вітчизняними туристичними організаціями та запропоновано низку заходів щодо їх вирішення. Nowdays any touristic activity is accompanied by a number of touristic formalities relating to the both touristic company and directly the tourist. In particular, for tourist the implementation of touristic formalities is to obtain a passport, to do necessity round vaccination itc. For touristic agencies it is the issuance of licenses and certificates for the implementation of tourism activities, the location of the clients in the hotel, receiving their visas and other. In this paper was investigated the nature interpretations of "touristic formalities" and given personal understanding of the category, specified the specific of touristic formalities implementation in drafting and realisation of international tour, identified problems of touristic formalities implementation by national tourism organizations and proposed a range of measures to solve them.
  • Thumbnail Image
    Item
    Партизанський маркетинг як інструмент підвищення ефективності менеджменту на вітчизняних підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Мисик, В. М.; Передало, Х. С.
    Розглянуто сутність поняття “партизанський маркетинг”, проаналізувано іноземний досвід використання партизанського маркетингу в системі менеджменту підприємства, проведено аналіз стану та перспектив впровадження у ТзОВ “Місто-Д” партизанського маркетингу, визначено ефективність його використання. Підкреслено, що партизанський маркетинг є один з найпопулярніших інструментів маркетингу, який забезпечує ефективне просування товарів та послуг на ринку з найменшими витратами. Тому його ще називають “маловитратним маркетингом” і він є для багатьох компаній, особливо в умовах кризи, найприйнятнішим методом донести інформацію про товар чи послугу до споживачів. У поданому дослідженні виділено найпопулярніші види партизанського маркетингу, такі як провокаційний маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг та контент маркетинг. Як наявний приклад було використано дані компанії “Sitronics”, що вже мала нагоду втілювати в життя методи партизанського маркетингу, а також деякі ідеї даної організації. Як результат, визначено ефективність впровадження партизанського маркетингу на вітчизняних підприємствах. Під час проведення досліджень порівнювався реальний 2013 р., де не використовувалися нетрадиційні методи маркетингу та альтернативний 2013 р. з використанням методів партизанського маркетингу. The article reveals the essence of the notion of ‘guerilla marketing’, analyzes foreign experience of its usage in the system of enterprise management, provides detailed research on its condition and prospects due to the implementation of ‘guerilla marketing’ in Ltd. ‘Misto-D’ and thus defines the effectiveness of its applying. It is emphasized that guerrilla marketing is one of the most popular marketing tools that provides effective promotion of goods and services on the market with the lowest costs. That is why it is also called "low-expense marketing" and for many companies, especially in times of crisis, it is the most appropriate method to convey the information about a good or service to consumers. Also the most popular kinds of ‘guerilla marketing’ were highlighted in the research, such as provocative marketing, viral marketing, hidden marketing and content marketing. The data of the company ‘Sitronics’ was used as a representative example, as it has already implemented the methods of ‘guerilla marketing’, as well as some ideas of this organization. As a result, the effectiveness of applying of ‘guerilla marketing’ on the Ukrainian enterprises was clearly defined. During conducting the research the real year 2013 (when there were not used untraditional methods of marketing) was compared with the hypothetical year 2013 (as if there were used the methods of ‘guerilla marketing’).
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Горбаль, Н. І.; Мисик, В. М.
    Подано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням. The article presents proposals for the formation of key characteristics and attributes of the updated brand of Ukraine, discovering communication channels to disseminate information on it, and responsible authorities to monitor its implementation.