Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Reason, methods and effects of online ad blocking
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Мороз, М.; Вроцлавський економічний університет (республіка Польща)
    Проаналізовано та оцінено причини, методи та наслідки зростання практики блокування реклами в мережі Інтернет. Для досягнення цієї мети автор аналізує статистичні дані практики блокування реклами в Польщі зокрема та Європі загалом, ідентифіковано інструменти, які для цього використовують, представлено наслідки використання відповідного програмного забезпечення з погляду видавців та інтернет- користувачів. Автор використовує такі методи дослідження, як критичний аналіз документації та метод описової статистики
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення системи дистрибуції інтернет-магазину – дослідження випадку послуги пачкомату
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, М.
    Проаналізовано діючі бізнес-моделі інтернет-торгівлі, можливості застосування опосередкованих рішень для подолання проблеми “останньої милі” шляхом застосування інноваційних логістичних послуг. Обгрунтовано комерційну привабливість застосування послуги “Paczkomaty 24/7” для підвищення рівня задоволення клієнтів інтернет-магазинів. The analysis of operating business models of e-trade are conducted in the article. The analysis of possibilities of application of the mediated decisions for overcoming of “last mile” problem by application of innovative logistic services is made. The commercial attractiveness of application of “Paczkomaty 24/7” in favour of the increase of satisfaction level of e-shop clients are grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мороз, М.
    Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases of