Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Обробка маркетингової інформації в нейромережах
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджменту
    Розглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Товарні можливості маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджменту
    Розглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.