Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризму
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Фігун, Н. В.; Пастернак, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”; ДУ “Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України”
    Обґрунтовано доцільність дослідження розвитку туризму на основі концепції маркетингу територій. Досліджено зелений туризм як перспективний напрям розвитку, зокрема на прикладі біосферного транскордонного резервату “Розточчя”. Описано переваги розвитку зеленого туризму для території та її мешканців. Обґрунтовано доцільність розвитку зеленого туризму з точки зору основних законодавчих актів України та Польщі. Запропоновано низку маркетингових заходів для активізації туризму та залучення інвестицій в туристичну галузь України на рівні регіонів та держави в цілому.