Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Тренди маркетингової стратегії реалізації санаторно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Галаченко, О. О.; Стручок, Н. М.; Halachenko, O.; Struchok, N.; ПрАТ “ВНЗ “МАУП”; Львівський інститут економіки і туризму; Interregional Academy of Personnel Management (IAPM); Lviv Institute of Economy and Tourism
    У статті визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних підприємств у межах регіону, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Запропоновано науково-обґрунтований підхід до трактування сутності поняття “санаторно-курортна послуга”. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності поняття та видів санаторно-курортних послуг, визначено стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг. Запропоновано комплексну систему маркетингового управління розвитком санаторно-курортних послуг, яка побудована на сучасних трендах та поєднує складові структури комплексу маркетингу.