Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Конкурентні стратегії як управлінська категорія
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Подано підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства та визначено поняття «стратегія». Основна увага концентрується на суті конкурентних стратегій, зокрема запропоновано визначення конкурентної стратегії. Розкрито основні напрями заходів, що сприяють визначенню і реалізації конкурентних стратегій. Наведено основні класифікації конкурентних стратегій. The approaches to the definition of the enterprise’s competitiveness and definition of the word "strategy" are presented in this article. The main attention on the substance of competitive strategies is focused, definition of competitive strategy is proposed. The basic directions of activities that contribute to the definition and implementation of competitive strategies are exposed. Also in the article the basic classification of competitive strategies are adduced.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль фінансового забезпечення інноваційної активності промислових підприємств при управлінні конкурентоспроможністю України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дашковська, І. Б.; Ступак, І. О.
    Наведено методологію оцінки конкурентоспроможності економіки країни. Проаналізовано роль та стан фінансового забезпечення інноваційної активності промислових підприємств. Наголошено на важливості стратегічного управління конкурентоспроможністю з метою активізації інноваційної діяльності промислових підприємств України. The paper presents the methodology for evaluation of the economy competitiveness. The role and status of financial support for innovative activity of industrial enterprises are analyzed. The importance of strategic management with the aim of activation of innovative activity of industrial enterprises of Ukraine is emphasized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія формування бренду
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Ступак, І. О.
    Розглянуто поняття бренду, обґрунтовано необхідність формування стратегії створення бренду та наведено основні етапи процесу брендингу. Запропоновано використання технології Brand Mapping для оцінки сприйняття бренду потенційними конкурентами і реальними споживачами та партнерами. In the article the concept of the brand are considered, the necessity of forming a strategy are grounded and basic stages of branding are highlights. Also the use of technology Brand Mapping to assess the perception of the brand relative to competitors' prospects and customers and partners are offered.