Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль фінансового забезпечення інноваційної активності промислових підприємств при управлінні конкурентоспроможністю України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дашковська, І. Б.; Ступак, І. О.
    Наведено методологію оцінки конкурентоспроможності економіки країни. Проаналізовано роль та стан фінансового забезпечення інноваційної активності промислових підприємств. Наголошено на важливості стратегічного управління конкурентоспроможністю з метою активізації інноваційної діяльності промислових підприємств України. The paper presents the methodology for evaluation of the economy competitiveness. The role and status of financial support for innovative activity of industrial enterprises are analyzed. The importance of strategic management with the aim of activation of innovative activity of industrial enterprises of Ukraine is emphasized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.