Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.