Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Типологія чинників формування моделей кредитно-інвестиційної політики в національній економіці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Гончар, С. Й.; Реверенда, Н. Ю.; Уголькова, О. З.; Honchar, S. Yo.; Reverenda, N. Yu.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті розглядаються підходи до визначення поняття «кредитно-інвестиційна політика» та чинників впливу на формування моделей кредитно-інвестиційної політики в національній економіці. Автори здійснили типологізацію усіх чинників впливу у 5 груп. Запропоновано додати до існуючих чинників впливу такі: рівень фінансової грамотності та технічної освіченості населення, існування державних та регіональних інвестиційних фондів, рівень довіри населення до державних органів, наявність активно діючих бізнес-ангелів, доступ до кредитних ресурсів, захист інвесторів та інші. Зроблено висновок, що подальшого дослідження потребують процес розроблення моделей кредитно-інвестиційної політики та методи оцінювання їх ефективності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна відповідальність бізнесу: поняття, типологія та чинники формування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Кузьмін, О. Є.; Станасюк, Н. С.; Уголькова, О. З.; Kuzmin, O. Ye.; Stanasyuk, N. S.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано підходи до визначення поняття “соціальна відповідальність”. Досліджено види соціальної відповідальності та її прояви. Зроблено висновок, що ініціативи корпоративної соціальної відповідальності ґрунтуються на чотирьох різних категоріях. Запропоновано розділити усі чинники, що впливають на формування та розвиток соціальної відповідальності компанії, на дві групи: чинники дії та чинники забезпечення. Охарактеризовано один із можливих варіантів процесу фінансово-економічного забезпечення соціальної відповідальності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий маркетинг та соціальні мережі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Уголькова, О. З.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного із найважливіших маркетингових інструментів. Виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram, для підтримки бренда та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, а також охарактеризовано основні тенденції та нововведення у використанні соціальних мереж, що будуть найзначущішими для маркетологів у 2021 та 2022 рр., із огляду на розвиток цифрових технологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз особливостей та сучасного стану тіньової економіки в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Уголькова, О. З.; Удимович, М. М.; Ugolkova, O.; Udymovych, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено сутність поняття “тіньова економіка” та “тінізація”. Важливим аспектом роботи є аналіз сучасного стану тіньової економіки в Україні та його порівняння із країнами Європи. Виокремлено позитивні та негативні наслідки тінізації економіки та встановлено, що кількість та масштаб негативних суттєво перевищують позитивні наслідки. Виявлено, що корупція була і залишається однією з найбільших перешкод на шляху реформування економіки України. Запропоновано стратегічні пріоритети в боротьбі з тіньовою економікою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ключові елементи системи краудфандингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Уголькова, О. З.; Ugolkova, O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У статті розкрито поняття «система краудфандингу» та її елементів. Проана- лізовано фактори, що впливають на розвиток краудфандингу в національній економіці. Запропоновано застосування моделі «5P» для краудфандингової системи та для окремого краудфандингового проекту. Зацікавлення викликає дослідження елементів та умов, необхідних для успішної реалізації краудфандингових проектів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Існування середнього класу як одна з передумов функціонування краудфандингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2016) Уголькова, О. З.; Реверенда, Н. Ю.
    Розкрито поняття середнього класу та його роль для впровадження та розвитку краудфандингу. Автори проаналізували наявні визначення поняття середнього класу та його ключових характеристик. Проаналізовано вплив представників середнього класу на існування краудфандингових платформ. Цікавими є результати дослідження американського середнього класу та його особливостей. In current article, authors reveal the concept of the middle class and its role in the implementation and development of crowdfunding. The article aims to prove that the middle class is the social basis for the development of crowdfunding. The challenge lies in the definition of “middle class” and its elements and analysis of social society structure. The authors made an analysis of existing definitions of middle class and its key characteristics. Characteristics such as middle-class economic independence, awareness of its importance in public life, higher education and professional qualifications and political activity were argued. Also analyze of middle class in Ukraine was conducted, and its features and problematic aspects of research were identified. Author formulates following conclusion: there is a significant demand for microfinance in Ukraine, which can be secured using crowdfunding models of funds accumulation. Scientists agree that the existence of an active middle class in Ukraine – it is an exaggeration, because the characteristics of the Ukrainian middle class do not meet European and American perceptions of the middle class. Formation of the middle class is the basis for the development of civil society. Only in such circumstances, the development of crowdfunding becomes possible.