Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Формальна модель опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом. The main problems of electronic content commerce are analyzed and functional services of commercial content management are explored. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems. It also enables the implementation of the commercial content management subsystem.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування та рубрикація електронних дайджестів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Андруник, В. А.; Чирун, Л. В.
    Запропоновано функціонально-логістичний метод опрацювання контенту як етап його життєвого циклу. Метод опрацювання комерційного контенту описує процеси формування та рубрикації електронних дайджестів і спрощує технологію управління комерційним контентом. У роботі проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати підсистеми управління комерційним контентом. The functional logistic method of content processing as the content life cycle stage is proposed in the given article. The method of commercial content processing describes the information resources formation and rubrication processes and simplifies the commercial content management. In the given article the main problems of functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create means of information resources processing and to implement the commercial content management subsystems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Архітектура систем електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    З позиції системного підходу застосовано принципи опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції для реалізації життєвого циклу контенту, що дало змогу розробити методи формування, управління та супроводу комерційного контенту. Розроблено комплексний метод формування комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів виробництва контенту, що дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати підсистему автоматичного формування контенту. Створено оперативний метод управ- ління комерційним контентом для скорочення часу та зменшення ресурсів продажу контенту, що дає можливість реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Реалізовано комплексний метод супроводу комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів аналізу цільової аудиторії системи електронної контент-комерції, що дає можливість розробити підсистему супроводу комерційного контенту. Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. From the perspective of systemic approach, the application of principles of information resources processing in electronic content commerce systems for content lifecycle implementation was conducted, which enabled us to develop methods for the commercial content formation, management and support. An integrated method of commercial content formation for the time and resources reduction of content production was developed. This makes it possible to create a means of information resources processing and implement subsystem of automatically generated content. In this paper operational method of commercial content management for the time and resources reduction of content sales was created, which makes it possible to implement a commercial content management subsystem. A comprehensive method of commercial content support for the time and resource reduction of the target audience analysis in electronic content commerce systems was implemented, which makes it possible to develop a commercial content support subsystem. In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. Main problems of e-commerce and content function management services are analyzed in the paper.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз архітектури та сучасних тенденцій розвитку систем електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Висоцька, В. А.; Чирун, Л.; Чирун, Л. В.
    Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту. In the given paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed. Сontent lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of commercial content formation, management and support.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості проектування та аналіз узагальненої архітектури систем електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. Б.; Чирун, Л. В.
    Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Чирун, Л. В.; Висоцька, В. А.
    Запропоновано застосовувати метод контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції для автоматизації електронного бізнесу і підтримки прийняття рішень відповідною особою. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем. In the given article authors proposed to apply the technique of content analysis of textual information in electronic commerce systems for automation of e-business and decision making by appropriate person. In the works article main problems of electronically commercial and content management interoperability services are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання етапів життєвого циклу комерційного web-контенту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. Б.; Чирун, Л. В.
    Запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. В роботі проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем. The article proposed to model the commercial Web-content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems.