Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Перепроектування логістичних бізнес-процесів у ланцюгах поставок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Чухрай, Н. І.; Матвій, С. І.
    Розглянуто основні аспекти перепроектування логістичних бізнес-процесів вітчизняних підприємств, досліджено умови, які його забезпечують. Проаналізовано результати перепроектування бізнес-процесів підприємствами та визначено основні позитиви від цього процесу для підприємства. Запропоновано алгоритм перепроектування логістичних бізнес-процесів підприємства та з'ясовано особливості перепроектування бізнес-процесу в ланцюгу поставок. The key aspects of redesigning logistics business-processes of domestic enterprises are considered, the conditions that ensure its. The results of the implementation of redesigning of business-processes of enterprises are analyzed and the main positive aspects of this process that the company receives are defined. The algorithm redesigning of logistics businessprocesses and enterprise features found redesign of business processes in the supply chain.
  • Thumbnail Image
    Item
    Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Чухрай, Н. І.
    Dual nature and character of problems of modern marketing and logistics are highlighted in the article. Features of thinking and mentality of marketing managers and logistics are explained. The ultimate paradox of marketing and logistics in Ukraine discovered. Areas of development priorities and the evolution of adaptation theory and practice of marketing and logistics are outlined. Висвітлено подвійну природу та характер проблем сучасних маркетингу і логістики. Розкрито особливості мислення та менталітету менеджерів з маркетингу і логістики. Виявлено основні парадокси розвитку маркетингу і логістики в Україні. Окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку та адаптації теорії і практики маркетингу і логістики.