Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шумська, В. Б.
    Досліджено процес налагодження відносин із суб’єктами ринку на основі виділення рівнів розвитку маркетингу відносин. Зазначено відмінності у процесах становлення взаємовідносин між учасниками бізнес-взаємодії на промислових та споживчих ринках. Проаналізовано взаємозв’язок між стадіями налагодження партнерства та рівнем трансакційних витрат. The process of the relationship establishing with the market members on the base of relationship marketing levels development is explored. The differences between the processes of relationship establishing between the business-connection members on the industrial and consumer markets are determine. Connection between the stages of partnership organizing and the level of transactional costs is analyzed.