Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні засади системного забезпечення організаційно-економічної стійкості підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя
    Розглядаються принципи забезпечення організаційно-економічної стійкості підприємства, зокрема з поглядів появи витрат та збільшення доходів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія закупівель в ідентифікації ланцюга пропозиції
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя
    Досліджено проблему формування стратегії закупівель в теоретичному плані та стосовно практичних рішень. Виявлено умови та наслідки стратегічного підходу до формування політики закупівель. Обгрунтовано порядок формування стратегії закупівель та її вплив на функціонування ланцюга пропозиції Здійснено оцінку стану політики закупівель хлібокомбінатами в Україні та обгрунтовано рекомендації щодо засад інтеграції постачальника з виробником в ланцюгу пропозиції
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Шандрівська, О. Є.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Досліджено стан глобального ринку логістичних послуг, проаналізовано глобальні витрати на логістику та доходи 3PL-операторів у 2016 р. у регіональному розрізі, стан ринку логістичних послуг країн, які демонструють найвищі темпи зростання, в т.ч. структура ринку 3PL-операторів у США, виявлені чинники розвитку логістичного середовища у країнах з розвинутою економікою та країнах з економікою, що розвивається. Наведено екон омічні показники результатів функціонування ринку логістичних послуг за країнами Євразії. Проведено аналіз основних інноваційних технологій технічного, технологічного та іншого спрямування, які мають найбільший потенціал для підвищення ефективності бізнесу, серед яких є поширення автоматизації та робототехніки, застосування логістичних технологій на основі інтелектуального програмного забезпечення посилення спеціалізації та прибутковості у нішах ринку логістичних послуг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Ідентифіковано найбільш суттєві потреби споживачів товарів повсякденного попиту, які має задовольняти конкретний ланцюг. Проаналізовано особливості товарів повсякденного попиту, що дало змогу ідентифікувати їх типовий перелік з погляду вітчизняного споживача. Виокремлено дві великі групи товарів повсякденного попиту, які покладено в основу досліджуваного ланцюга поставок: продукти харчування і напої; нехарчові продукти. Виявлено найбільш суттєві характеристики товарів повсякденного попиту з позиції виробника, ринку та інших його учасників. Встановлено наявність серйозних бар’єрів в Україні розвитку ланцюгів поставок, що є стимулом для перегляду підприємствами своїх бізнес-процесів і пошуку шляхів підвищення їх ефективності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Шандрівська, О. Є.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Васильців, Н. М.; Shandrovskaya, O. Ya.; Yakymyshyn, L. Ya.; Vasil'tsiv, N. M.; Національний університет «Львівська політехніка»; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Lviv Polytechnic National University; Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj
    Здійснено пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів України. З цією метою досліджено кон’юнктуру в галузі річкових вантажних перевезень та конкурентних сил у ній на основі аналізу п’яти сил конкуренції за М. Портером. Ідентифіковано специфіку конкурентних переваг річковим портом, який з огляду на виконувані функції та роль у доставці вантажів розглядається у роботі як центральний елемент логістичних утворень у системі обраних маршрутів перевезень. Конкурентні переваги річкових портів представлені як затребуваність потенціалу споживчої цінності порту відповідним сегментом ринку за певних умов його функціонування. До конкурентних переваг річкових портів, активованих логістикою, віднесено географічне розташування; транспортна доступність порту; приналежність до міжнародних транспортних коридорів та формування логістичних кластерів; мобільність та пропускна спроможність порту; забезпечення належного рівня безпеки та схоронності вантажів під час перевезень, пріоритетність вантажопотоків; рівень розвитку складських комплексів; можливість обслуговування суден типу «ріка-море»; наявність контейнерних терміналів; рівень пропускної спроможності порту; наявність на території порту інших вантажогенеруючих підприємств. Сформовано групи параметрів конкурентоспроможності портів, до основних з яких віднесено характеристики порту, готовність причалів та терміналів до прийняття і обробки контейнерних вантажо- потоків, стан інфраструктури порту, характеристика вантажу та методи перевезення, асортимент портових послуг, специфіка ринкового середовища, географічне положення з погляду логістики, менеджмент порту, цінова та сервісна політика порту.