Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Methodology of Financial Research by Stages of Innovation Process(Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-28) Алєксєєв, Ігор Валентинович; Мазур, Андріана Володимирівна; Alieksieiev, Ihor; Mazur, Andriana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розглядаються питання, пов’язані з особливостями методології проведення фінансових досліджень на етапах інноваційного процесу. Важливою в авторському підході є постановка проблеми формування певного комплексу методів дослідження етапів інноваційного процесу з позицій фінансових результатів. У дослідженні були використані такі методи: діалектичний метод та методи аналізу та синтезу, методи порівняння та узагальнень, структурно-логічний аналіз. Для досягнення поставленої мети, а саме визначення складу методів дослідження інноваційного процесу за етапами, кожен з яких має свою специфіку і може вимагати оригінального набору методів, здійснено порівняльне аналізування взаємопов’язаних об’єктів дослідження, якими є інноваційний процес, життєвий цикл продукту (виробу, послуги, об’єкта), науково-технічна підготовка виробництва. Для досліджуваного об’єкта – інноваційного процесу, – зроблено аналіз і виокремлено два головних предмети дослідження, якими є певні етапи інноваційного процесу: фундаментальні і прикладні дослідження. Для кожного з них вперше з метою визначення фінансових цілей і завдань сформовано комплекси методів дослідження. Запропоновано розглядати визначення граничного обсягу бюджетних витрат на реалізацію інноваційних процесів як фінансову ціль дослідження об’єктів фундаментальних і прикладних досліджень. Сформована матриця комплексів методів дослідження етапів інноваційного процесу з передбачуваними завданнями та результатами фінансової діяльності. Отримані за результатами дослідження висновки можуть бути корисними для практичних працівників дослідних установ та організацій, аспірантів і студентів закладів вищої освіти при дослідженнях проблем інноваційного розвитку, реалізації етапів інноваційного процесу