Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Individual Drive of Internal Combustion Engine Lubrication System Based on Switched Reluctance Motor
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Головач, Ігор; Каша, Лідія; Гудзій, Іван; Holovach, Ihor; Kasha, Lidiia; Hudzii, Ivan; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті проаналізовано сучасні системи змащення двигунів внутрішнього згорання. З’ясовано, що системи з механічними компонентами приводу, що містять механічні та електронні компоненти, мають низку недоліків. Зокрема, при холодному пуску двигуна внутрішнього згорання, коли в’язкість мастила є високою, характеристика гідродинамічного опору різко піднімається вгору, що приводить до високого тиску на низьких обертах і привід вимагає низьких обертів насоса. Знову ж, зростання температури мастила є причиною зменшення в’язкості, характеристика гідродинамічного опору стає пологішою. Це, своєю черою, зменшує тиск у системі змащування та вимагає збільшення обертів помпи, для того, щоб підтримати тиск постійним. На основі проведеного аналізу сформульовано вимоги до мастильних систем та запропоновано окрему систему змащення з примусовою подачею мастила. Для приводу насоса системи змащування двигуна внутрішнього згорання запропоновано та розраховано вентильний реактивний двигун, який за своїми якостями є одним із перспективних щодо використання у такого типу системах.