Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Доходи як індикатор добробуту населення: регіональний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ільчук, П. Г.; Коць, О. О.; Цюрось, Д. Г.; Ilchuk, P. H.; Kots, O. O.; Tsiuros, D. H.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено структуру та динаміку доходів населення. Визначено, що доходи є індикатором добробуту населення. Здійснено ґрунтовне аналізування номінальних та реального доходів за регіонами України і виокремлено регіони з високим та з низьким рівнем добробуту населення. На основі моделювання статистичних даних по регіонах України за 2013–2016 рр. побудовано та рекомендовано використовувати з метою прогнозування зміни мінімальної заробітної плати та тарифної сітки з оплати праці регресійну модель, що ґрунтується на встановленні взаємозв’язку між темпами приросту доходу, валового регіонального продукту та інфляції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ilchuk, P. H.; Мuzhelyak, М. М.; Кots, О. О.
    The article investigates the possibility of improving the marketing strategy by using new tools, among themthe tools of corporate social responsibility at Ukrainian enterprises. The definition of the corporate social responsibility concept is generalized. The main tools of the corporate social responsibility as well as the relationship between these tools and the enterprise internationalization marketing strategy are determined. Feasibility of applying corporate social responsibility tools in the formation of the internationalization marketing strategy of enterprises is justified. Досліджено можливості удосконалення маркетингової стратегії за рахунок використання нових інструментів, одними з яких для українських підприємств є інструменти корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнено визначення поняття корпоративної соціальної відповідальності, а також визначено основні інструменти корпоративної соціальної відповідальності та взаємозв’язок інструментів корпоративної соціальної відповідальності та заходів маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств.