Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Specialty of materials of the online media “Ukrinform”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Казімова, Юліана; Kazimova, Juliana; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено особливості висвітлення матеріалів в інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ”. Це питання актуальне, оскільки журналістам необхідно знати, як готують свої матеріали сучасні ЗМІ, які теми вони обирають для висвітлення. Зазначимо, що інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ” має такі рубрики: “Війна”, “Політика”, “Економіка”, “Україна разом”, “Світ”, “Суспільство”, “Культура”, “Регіони”, “Київ”, “Крим”, “Спорт”, “Діаспора”, “Технології”. Усі матеріали журналісти подають на високому професійному рівні, обирають актуальні теми для висвітлення. Яскравим прикладом великого різноманіття рубрик є інтернет-видання “УКРІНФОРМ”. Кожен заголовок цікаво висвітлює інформацію. Хорошим прикладом журналістських матеріалів є стаття під назвою “Депортація українських дітей до Росії набула ознак геноциду”, в якій журналісти розповідали про те, що ворог мріє перетворити українських дітей на яничарів: для цього вони провадять агресію і фільтрацію, “сортування на здорових і хворих” та вивозять українських дітей до Росії. Журналісти зазначають, що за майже дев’ять років російсько-української війни під виглядом “добровільної евакуації” та “турботи про підростаюче покоління” ворог намагається вивезти з тимчасово підконтрольних територій якомога більше неповнолітніх громадян України. Цих дітей асимілюють, навчають у школах “люби росію-матінку”, усиновлюють... За даними державного порталу “Діти війни”, за період повномасштабної війни станом на 5 лютого було депортовано 16 222 неповнолітніх. Ще одним гарним прикладом роботи журналістів “УКРІНФОРМу” є стаття під назвою – “Я боялася, що якщо я помру на “Азовсталі”, то мій син не матиме про мене спогадів”, у якій журналісти пишуть: “Їй 30 років, її позивний “Гільда” – на честь валькірії, яка мала дар воскресіння. До початку бойових дій на Донбасі працювала юрисконсультом Департаменту культури, національностей та релігії Запорізької облдержадміністрації. У 2014–2015 роках була добровольцем, а потім пішла служити в окремий загін спеціального призначення “Азов”. Тож журналісти-видання висвітлюють інформацію сповна, підбирають гарні фото та викладають матеріали лаконічно та професійно. Особливо якісно та на високому професійному рівні журналісти подають інформацію про війну в Україні. Актуальність дослідження. Нині актуальним питанням для журналістів є тема та особливості подачі матеріалів. Метою дослідження є аналіз специфіки сучасних матеріалів на прикладі “УКРІНФОРМу”. Новизна роботи полягає в тому, що досліджено останні матеріали інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ”. Предмет дослідження – матеріали в інтернет-ЗМІ “УКРІНФОРМ”. Об’єкт дослідження – висвітлення інформації в інтернет-ЗМІ. Для дослідження використовували такі методи: синтез, аналіз, моніторинг. Отож, із вищенаведеного можна зробити висновок, що журналісти цього видання чітко висвітлюють дані, до інформації підбирають гарні фотографії та викладають матеріали лаконічно і професійно. Особливо якісно та на високому професійному рівні журналісти подають інформацію про війну в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    The origin and development of media for children in Ukraine
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Іваницька, Божена; Казімова, Юліана; Ivanytska, Bozhena; Kazimova, Juliana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    На теренах української преси вирізняється понад 70 видів дитячих журналів та газет. Сьогодні вони здатні задовольнити навіть найвибагливіших читачів. Така преса найяскравіше і по-особливому реагує на події, що відбуваються у соціумі, завжди була і залишається одним із основних комунікативних каналів, за допомогою яких до дитини надходить інформація різного змісту та форми. Не є винятком і телепередачі, які з часом згуртувалися у повноцінні телеканали для дітей. Сучасні діти не залишаються байдужими до суспільних подій і очікують відповіді на свої запитання саме від улюблених журналів, газет та телеканалів. Саме вони замінюють дітям книжки, батьків у вільний час, навчають і виховують, тобто з їхньою допомогою дитина формує власний світогляд, побудований на інформації, яку вона поглинає. Тому дуже важливим є дослідження та вивчення актуальних проблем ТБ, журналів та газет, призначених для дитячої аудиторії. Нині преса та телеканали для дітей майоріють картинками та іграми, через що втрачається та послаблюється пізнавальна функція видань, а це нині є важливою темою для дослідження. Мета статті – дослідити особливості підготовки журналів, газет та телепередач для дітей, окреслити напрями вдосконалення журналістської майстерності для підготовки медіа-продукції та її успішної реалізації, виявити недоліки та запропонувати способи їх виправлення.
  • Thumbnail Image
    Item
    До поняття формату жанру інтерв’ю у журналістиці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Казімова, Юліана; Kazimova, Juliana; Національний університет «Львівська політехніка»
    Досліджено формат сучасного газетного інтерв’ю. Це питання актуальне сьогодні, адже, незважаючи на те, що є багато журналістських інтерв’ю, у яких чітко дотримано вимог жанру, проте є також випадки не професійно поставлених запитань, неготовності журналістів до проведення інтерв’ю, нелогічність постановки запитань. Для визначення специфіки підготовки журналістами ефективного інтерв’ю, досліджено формат цього жанру в журналістиці, проаналізовано ознаки інтерв’ю як жанру журналістики, охарактеризовано види інтерв’ю за комунікативним наміром (метою) і типом комунікативної стратегії, форми, за кількістю учасників, визначено правила проведення інтерв’ю та формулювання запитань.