Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми формування еко-інноваційної політики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Одрехівський, М. В.; Когут, У. І.; Odrekhivskyi, M.; Kohut, U.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті визначено сутність та виокремлено роль еко-інноваційної політики щодо вирішення екологічних проблем, що стоять перед людством, сприяння розвитку науки й техніки, забезпечення конкурентоспроможності, економічного зростання та розвитку національних економік на інноваційній основі. Запропоновано системну концепцію еко-інноваційної політики, яка охоплює елементи глобальної, міжнаціональної, національної, підприємницької та міжособистісної інтеграції та конкуренції, самодостатності у забезпеченні економічного зростання та розвитку. Згідно із зазначеною концепцією розроблено структурну модель еко-інноваційної політики на різних рівнях глобальної еко-інноваційної системи, структуру її складових у взаємозв’язку та взаємодії, з метою підвищення екологічності, ефективності та міжнародної конкурентоспроможності національних виробництв. Виокремлено роль та сформовано систему складових елементів корпоративної еко-інноваційної політики, що спрямована на сприяння розвитку еко-інноваційної діяльності та створення еко-інноваційних товарів, з метою забезпечення високого рівня конкурентоспроможності підприємства та вирішення еколого-економічних проблем
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингово-логістично-орієнтоване управління екологічними інноваційними підприємствами
    (Видавництво Львівської політехніки) Одрехівський, М. В.; Когут, У. І.; Жила, Д. О.; Odrekhivskyi, M.; Kohut, U.; Zhyla, D.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено сутність та переваги маркетингово-логістичного управління з позиції ефективності роботи підприємства та функціонування маркетингово-логістичної діяльності. Запропоновано науково-методичний підхід до організування системи “постачальники – екологічне інноваційне підприємство – маркетинг – споживачі” з метою екологічної оптимізації матеріальних потоків на підприємстві. Побудовано концептуальну модель взаємодії системи маркетингової інформації із зовнішнім середовищем задля раціоналізації маркетингової діяльності та управлінських процесів екологічного інноваційного підприємства. Сформовано логістичну систему екологічних інноваційних підприємств, яка покращить упроваджувальні процеси екологічних інновацій у системі “постачальник – споживач” з метою ефективної екологізації діяльності підприємства та регіону.