Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Тенденції розвитку та конкурентна структура ринку целюлозно-паперової продукції України(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Тарасенко, М. В.; Kuzo, N. Ye.; Kosar, N. S.; Tarasenko, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВстановлено, що на українському ринку целюлозно-паперової продукції функціонує велика кількість підприємств, які відчувають гострий дефіцит сировини. Тому підприємствам целюлозно-паперової промисловості необхідно збільшити кількість пунктів приймання макулатури та використовувати інноваційні технології з перероблення соломи для виробництва паперу. З метою підвищення своєї конкурентоспроможності виробники целюлозно-паперової продукції повинні більше уваги приділяти просуванню своїх товарів, зокрема із використанням Інтернету, провести SEO-оптимізацію сайтів, створити промосайти для окремих брендів товарів, призначених для кінцевих споживачів.