Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Механізми формування пропозиції та попиту на послуги з енергоефективності(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Люльчак, З. С.; Lyulchak, Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityАктуалізовано концепцію енергоефективності у забезпеченні досягнення цілей сталого розвитку. Ідентифіковано макрочинники та бар’єри впровадження заходів із енергоефективності. Обґрунтовано засади та тренди формування бізнес-сегменту на ринку енергії – ринку послуг з енергоефективності. Здійснено позиціонування послуги з енергоефективності за трьома вимірами: матеріальний / нематеріальний компоненти, індивідуальність / стандартність послуги та безпосередність / опосередкованість контакту з клієнтами. Виокремлено суб’єктів ринку постачальників послуг із енергоефективності (ППЕ), щодо яких здійснено оцінювання конкурентного середовища.