Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Адміністрування митних платежів: концептуальний базис у стратегіях розвитку підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Маслак, О. О.; Передало, Х. С.; Маслак, Т. О.; Maslak, O. O.; Peredalo, Kh. S.; Maslak, T. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розвинуто концептуальний базис адміністрування митних платежів у частині уточнення змісту зазначеного поняття та виокремлення його характерних ознак. Встановлено, що у теорії оподаткування адміністрування митних платежів розглядають найбільш поширено як процес збирання, обчислення, контролю та сплати цих видів податкових платежів. За результатами огляду й узагальнення літературних джерел поняття адміністрування митних платежів запропоновано розглядати у двох аспектах: як діяльність митних та інших органів із стягнення та перерахування митних платежів у відповідні бюджети; як процес реалізації митної політики в сфері справляння митних платежів (мита, ПДВ, акцизного збору, митних зборів тощо). Для конкретизування сутності адміністрування митних платежів виокремлено його характерні ознаки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості вибору стратегії розвитку вітчизняних підприємств на основі аналізу стратегічних альтернатив
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Маслак, О. О.; Огерчук, Ю. В.; Маслак, Т. О.; Maslak, O. O.; Oherchuk, Yu. V.; Maslak, T. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано змістове навантаження поняття “стратегія”, розглянуто основні ключові концепції визначення стратегії як зарубіжних, так і українських вчених, наведено відомі види стратегічних альтернатив, які найчастіше використовують в організаціях, наведено етапи вибору стратегії розвитку компанії на основі вибору стратегічних альтернатив, вказано ризики, з якими можуть зіткнутися розробники стратегії, реалізуючи цей процес.