Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання результативності управління зовнішньоекономічною діяльністю на основі цільових показників
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мельник, О. Г.; Передало, Х. С.; Горошко, Юрій Васильович; Melnyk, O. G.; Peredalo, Kh. S.; Horoshko, Yu. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто сутність понять “ефект”, “ефективність” та “результативність”. Зауважено, що ефективність є ширшим поняттям, оскільки не бере до уваги досягнення окремих результатів, на відміну від поняття “результативність”. Перераховано основні проблеми, пов’язані з оцінюванням результативності управління зовнішньоекономічною діяльністю. Наведено, на основі опрацювання як наукових джерел, так і практики діючих організацій, етапи оцінювання результативності управління зовнішньоекономічною діяльністю на підставі цільових показників. Рекомендовано систему показників оцінювання результативності управління зовнішньоекономічною діяльністю для імпортоорієнтованого підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія налагодження співпраці венчурного інвестора та інноваційного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мельник, О. Г.; Адамів, М. Є.; Омелянчук, А. Б.; Melnyk, O. G.; Adamiv, M. Y.; Omelianchuk, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Обґрунтовано актуальність залучення венчурних інвестицій для розвитку інноваційної діяльності підприємств. Ретельно досліджено сучасний стан і тенденції розвитку венчурного інвестування в Україні. Ідентифіковано проблеми та перешкоди для функціонування вітчизняного венчурного бізнесу. На підставі отриманих результатів дослідження та врахування кращого іноземного досвіду сформовано комплексну поетапну технологію залучення венчурного капіталу інноваційними підприємствами. Обґрунтовано специфіку ведення переговорів та укладання угоди венчурного інвестування між венчурним інвестором та інноваційним підприємством.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив COVID-19 на ринок вантажних залізничних перевезень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Двуліт, З. П.; Мельник, О. Г.; Данилюк, І. А.; Dvulit, Z. P.; Melnyk, O. G.; Danyliuk, I. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто проблему впливу пандемії, спричиненої СOVID-19 на ринок вантажних залізничних перевезень. Проаналізовано за показниками обсягів перевезень та вантажообігу: діяльність всіх видів транспорту, залізниць України впродовж січня-липня 2019– 2020 рр.; їх структуру за напрямами (транзитні, імпортні, експортні, внутрішні) за I півріччя 2019–2020 рр. Виокремлено фактори впливу на стан та зміну цих показників для АТ “Укрзалізниця”. Запропоновано заходи щодо зменшення негативного впливу різних факторів на стан та розвиток ринку вантажних залізничних перевезень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Диверсифікація зовнішньоекономічної діяльності підприємств вітчизняного килимового ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Мельник, О. Г.; Смерека, Л. В.; Melnyk, O. G.; Smereka, L. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано погляди вітчизняних та іноземних дослідників на сутність процесу диверсифікації, охарактеризовано основні передумови використання диверсифікації та висвітлено характеристичні особливості видів зовнішньоекономічної диверсифікації підприємств. Виокремлено чинники, що впливають на вибір напрямів диверсифікації як одного із найдієвіших методів забезпечення поступального розвитку підприємства. Досліджено сучасний стан суб’єктів господарювання у межах вітчизняного килимового сектору легкої промисловості, динаміку експортно-імпортної діяльності. Розвинено класифікацію мотивів суб’єктів господарювання щодо диверсифікації зовнішньоекономічної діяльності та розроблено комплексну модель диверсифікації зовнішньоекономічної діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості застосування системного підходу до моделювання бізнес-процесів на підприємстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Мельник, О. Г.; Двуліт, З. П.; Злотнік, М. Л.; Малиновська, Ю. Б.; Melnyk, O. G.; Dvulit, Z. P.; Zlotnik, M. L.; Malynovska, Yu. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано останні дослідження та публікації на тему використання системного підходу до моделювання бізнес-процесів; пояснено сутність цього підходу, проведено дослідження щодо cучасного його застосування на прикладі ринку Польщі; ідентифіковано основні елементи, які повинні бути враховані у процесі впровадження системного підходу до моделювання бізнес-процесів на підприємстві; ідентифіковано особливості використання досліджуваного підходу відповідно до специфіки різних підприємств; запропоновано критерії оцінювання функціонування бізнес-процесів на підприємстві в межах застосування системного підходу, узагальнено значення системного підходу до моделювання бізнеспроцесів на підприємстві, а також розроблено пропозиції щодо удосконалення та оптимізації бізнес-процесів за допомогою системного підходу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Theoretical and applied principles of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals
    (Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2014) Kuzmin, O. Ye.; Melnyk, O. G.; Adamiv, M. Ye.
    In the article the actuality of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals in modern highly dynamic, uncertain and unpredictable operating conditions is grounded. The concept of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals by the process-structured approach is formulated. The methodology of evaluation of anticipatory management effectiveness implementation at the enterprises is characterized and the most popular results of anticipatory management fulfillment at investigated enterprises are shown.
  • Thumbnail Image
    Item
    Market research of the Ukrainian labour market
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Melnyk, O. G.; Horbal, N. I.; Hryvnak, A. V.
    This paper analyzes the features of market research of the Ukrainian labor market. In particular, the analysis and forecast of the International Labour Organisation (ILO ) on the overall unemployment rate in the world are illustrated. Also the demand and supply of labor in Ukraine in 2013 and the employment rate in Ukraine by sectors in 2000–2012 were analyzed. The essence of the concepts of “labor market”, “market research” and the role of market research in the labor market of Ukraine are described. The purpose of market research is to study the qualitative and quantitative characteristics and dynamics of demand and supply of labor from the perspectives of the market, and identify and study the characteristics of the workforce, in order to effectively meet business needs for qualified personnel and ensure its competitiveness. The principles of segmentation of the labor market in Ukraine and developed countries were shown. The plan of market research of the Ukrainian labor market was proposed. Features of the stages were illustrated by specific examples. Проаналізовано особливості маркетингових досліджень на ринку праці України. Зокрема, наведено аналіз та прогноз Міжнародної організації праці (МОП) щодо загального рівня безробіття в світі, проаналізовано попит та пропозицію робочої сили в Україні у 2013 р. й структуру зайнятості населення України за видами економічної діяльності у 2000–2012 рр. Проаналізовано сутність понять “ринок праці”, “маркетингові дослідження” та визначено роль маркетингових досліджень на ринку праці України. Метою маркетингових досліджень ринку праці є дослідження якісних і кількісних характеристик й динаміки попиту і пропозиції робочої сили з урахуванням перспектив розвитку ринку та виявлення і дослідження характеристик робочої сили задля ефективного задоволення потреб підприємства у кваліфікованих кадрах та забезпечення його конкурентоспроможності. Наведено принципи сегментації ринку праці в Україні та країнах з розвиненою ринковою економікою. Також запропоновано план маркетингового дослідження ринку праці України. Особливості реалізації етапів проілюстровано на конкретних прикладах.