Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Інститут репутації бізнесу в України: особливості формування та культура скасування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Мороз, Є. Т.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Moroz, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Удосконалено зміст поняття “репутація бізнесу” та узагальнено основні критерії, які характеризують репутацію бізнесу. Проаналізовано явища, тренди соціальної відповідальності, важливі для українського суспільства. Проведено опитування щодо впливу відповідальності бізнесу на купівельне рішення споживачів та проаналізовано ставлення опитаних до бізнесу, що може порушувати цінності споживання. Сформовано основні тренди культури скасування суспільства щодо бізнесу, який не відповідає його очікуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Діловий туризм як перспективний напрям туристичної діяльності в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Назаренко, А. В.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Nazarenko, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розкрито зміст поняття “діловий туризм” та удосконалено класифікацію ділового туризму за визначеними напрямами. Визначено основні групи учасників у сфері ділового туризму та виділено найдинамічніший сегмент ринку ділових подорожей. Проаналізовано розподіл іноземних туристів, обслугованих туроператорами та турагентами в Україні, за видами туризму. Визначено потенціал для розвитку ділового туризму в окремих регіонах. Зазначено ключові перешкоди для розвитку ділового туристичного бізнесу в Україні та запропоновано основні завдання щодо їх подолання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Індустрія туризму в Україні: перспективні напрями та виклики сучасності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Шадурська, Б. О.; Петрович, Й. М.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Shadurska, B.; Petrovych, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розкрито зміст поняття “туризм” та подано класифікацію різновидів туризму. Проаналізовано туристичні потоки та індекс туристичної конкурентоспроможності України. Наведено низку суспільно-важливих функцій та завдань туристичної діяльності. Розглянуто найпривабливіші напрями розвитку сучасного туризму. Зазначено основні перешкоди щодо розвитку туристичного бізнесу в Україні та запропоновано перспективні напрями їх вирішення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні аспекти управління виробничим потенціалом промислових підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Петрович, Й. М.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Petrovych, Y.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Висвітлено теоретичні аспекти виробничого потенціалу промислового підприємства. Зокрема з’ясовано відповідні проблемні питання, які стосуються змістового наповнення поняття “виробничий потенціал промислового підприємства (ВППП)”. На основі вивчення і узагальнення досліджень, які проведені науковцями протягом останніх років, зроблено спробу подати авторське визначення виробничого потенціалу промисловго підприємства. Увага акцентується на тому, що особливості управління виробничим потенціалом повинні бути пов’язаними із новим типом інноваційних виробничих відносин в умовах прискореного науково-технічного прогресу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток компетентностей менеджера завдяки застосуванню коучингу в організаціях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Демків, Я. В.; Блинда, Ю. Д.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Demkiv, Y.; Blynda, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто різні підходи до трактування коучингу як стратегічного ресурсу підприємства. Визначено, що коучинг є основним інструментом особистісного та професійного розвитку, який спроможний забезпечити менеджерів знаннями та навичками як надихати своїх підлеглих на нові ініціативи. Обґрунтовано застосування зовнішнього коучингу, який сприяє розвитку компетентностей менеджера, його лідерських позицій, а також породжує внутрішній коучинг у компанії, який повинен спрямовуватись на команду працівників, на розвиток їхнього потенціалу та ефективного використання на благо організації.