Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Physical and mechanical properties of asphalt concrete obtained from bitumen modified by epoxide of vegetable origin
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-16) Старчевський, В. Л.; Гринчук, Ю. М.; Маціпура, П. А.; Реутський, В. В.; Starchevskyy, V. L.; Hrynchuk, Yu. M.; Matcipura, P. A.; Reutskyy, V. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено властивості дрібнозернистого асфальтобетону та його форми, модифікованої екологічним епоксидом ріпакової олії (BERO). Як модифікатор використано епоксид ріпакової олії (ERO), одержаний із відновлюваної та екологічної сировини, ріпакової олії в композиції з ініціаторами (затверджувачами). Встановлено, що введення BERO в кількості 3 % мас. дає змогу підвищити показники границі міцності асфальтобетону на стиск за температури 20 °С та 50 °С. Встановлено ефективність дії композиції BERO та її позитивний вплив на фізико-механічні властивості асфальтобетону.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вивчення інтенсифікації процесів модифікації дорожніх бітумів ЕРО та її вплив на якісні властивості БМП
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2018-02-26) Гринчук, Ю. М.; Реутський, В. В.; Старчевський, В. Л.; Маціпура, П. А.; Hrynchuk, Y. M.; Reutskyy, V. V.; Starchevskyy, V. L.; Matsipura, P. A.; Національний університет ”Львівська політехніка”
    У наш час ефективним засобом підвищення довговічності дорожніх покриттів вважають застосування бітумів, модифікованих епоксидними сполуками. Враховуючи доволі велику тривалість модифікації дорожніх бітумів епоксидом ріпакової олії (ЕРО), ми вивчали процеси модифікації бітумів з використанням ультразвукової кавітації. Для досліджень використовували дорожній бітум, модифікований епоксидом ріпакової олії з використанням кавітації та без неї. Кавітацію у процесах модифікації дорожніх бітумів використовували для зменшення тривалості модифікації.