Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Типологія чинників формування моделей кредитно-інвестиційної політики в національній економіці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Гончар, С. Й.; Реверенда, Н. Ю.; Уголькова, О. З.; Honchar, S. Yo.; Reverenda, N. Yu.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті розглядаються підходи до визначення поняття «кредитно-інвестиційна політика» та чинників впливу на формування моделей кредитно-інвестиційної політики в національній економіці. Автори здійснили типологізацію усіх чинників впливу у 5 груп. Запропоновано додати до існуючих чинників впливу такі: рівень фінансової грамотності та технічної освіченості населення, існування державних та регіональних інвестиційних фондів, рівень довіри населення до державних органів, наявність активно діючих бізнес-ангелів, доступ до кредитних ресурсів, захист інвесторів та інші. Зроблено висновок, що подальшого дослідження потребують процес розроблення моделей кредитно-інвестиційної політики та методи оцінювання їх ефективності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна відповідальність бізнесу: поняття, типологія та чинники формування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Кузьмін, О. Є.; Станасюк, Н. С.; Уголькова, О. З.; Kuzmin, O. Ye.; Stanasyuk, N. S.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано підходи до визначення поняття “соціальна відповідальність”. Досліджено види соціальної відповідальності та її прояви. Зроблено висновок, що ініціативи корпоративної соціальної відповідальності ґрунтуються на чотирьох різних категоріях. Запропоновано розділити усі чинники, що впливають на формування та розвиток соціальної відповідальності компанії, на дві групи: чинники дії та чинники забезпечення. Охарактеризовано один із можливих варіантів процесу фінансово-економічного забезпечення соціальної відповідальності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий маркетинг та соціальні мережі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Уголькова, О. З.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного із найважливіших маркетингових інструментів. Виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram, для підтримки бренда та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, а також охарактеризовано основні тенденції та нововведення у використанні соціальних мереж, що будуть найзначущішими для маркетологів у 2021 та 2022 рр., із огляду на розвиток цифрових технологій.