Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
3 results
Search Results
Item Архітектура системи онлайн-туризму для пошуку та планування подорожей з урахуванням потреб користувача(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Литвин, В. В.; Наум, О. М.; Висоцька, В. А.; Дверій, М. В.; Lytvyn, Vasyl; Naum, Oleh; Vysotska, Victoria; Dverii, Mykola; Національний університет “Львівська політехніка”; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Drohobych Ivan Franko State Pedagogical UniversityМета роботи – спрощення процесу пошуку та планування подорожей та поїздок для користувачів завдяки застосуванню інтелектуальної системи інтеграції та формування контенту. Одним із основних завдань є здійснення пошуку та повернення його результатів користувачеві для подальшого вибору оптимальних варіантів авіаперевізників, готелів, сервісів оренди авто тощо. Агрегація усіх корисних даних дасть змогу значно зменшити час, необхідний користувачеві для пошуку потрібної інформації під час планування поїздки. Результати, отримані в ході пошуку, дають можливість виконати аналіз та порівняння усіх доступних варіантів та вибрати найкращий. Отже, об’єктом дослідження є процес пошуку, інтеграції та формування контенту, який буде корисним для туристів, а предметом дослідження – процес інтеграції та формування контенту з урахуванням потреб користувача. Наукова новизна отриманих результатів полягає у розробленні моделі інтелектуальної системи інтеграції даних з різних інтернет-ресурсів для забезпечення пошуку та планування подорожей та поїздок для користувачів. У роботі досліджено та використано методи інтеграції контенту для формування результатів у відповідь на запит користувача, а саме для забезпечення швидкого доступу до всієї необхідної інформації, яка може знадобитися користувачеві для планування туристичної подорожі. Розроблювана система поки що на стадії тестування, щоб виявити максимальну кількість помилок перед упровадженням продукту на ринок. В майбутньому вона може слугувати основою для глобальної системи пошуку та формування туристичного контенту, яка використовуватиметься в усьому світі.Item Метод інтеграції та управління контентом мережі інформаційних ресурсів туризму згідно з потребами кінцевого користувача(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Литвин, В. В.; Висоцька, В. А.; Кучковський, В. В.; Дуткевич, С. Ю.; Наум, О. М.; Lytvyn, Vasyl; Vysotska, Victoria; Kuchkovskiy, Volodymyr; Solomiia, Dutkevych; Naum, Oleh; Національний університет “Львівська політехніка”; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Drohobych Ivan Franko State Pedagogical UniversityУ роботі описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів Web-систем для їх інтеграції та подальшого управління, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких Web-систем. Розроблено методи та програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу як етап життєвого циклу контенту в Web-системах.Item Life cycle model of commercial content processing in electronic commerce systems(Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2013) Vysotska, Victoria; Chyrun, LyubomyrIn the given article, a functional logistic model of commercial content processing as a stage of the content life cycle in electronic commerce systems is proposed. The model of commercial content processing describes the processes of forming information resources in electronic content commerce systems, and simplifies the technology of commercial content management. In the given article, the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystems of commercial content formation, management and support. Запропоновано функціонально-логістичну модель опрацювання комерційного контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель опрацювання комерційного контенту описує процеси формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію управління комерційним контентом. Проаналізвано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонована модель дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту.