Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 17
  • Thumbnail Image
    Item
    Програмна система для пошуку медикаментів у режимі онлайн
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-06) Горбачов, Ю. В.; Пастернак, І. І.; Horbachov, Y.; Pasternak, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Наведено програмну систему для пошуку медикаментів у режимі онлайн, у яку входять інтерфейс користувача та сервер, поділений на три сервіси. Здійснено також тестування цієї системи на швидкодію та продуктивність. У системі описано програмну складову розробки: програмну систему, використані технології тощо. Програмна система – це група інтегрованих програмних засобів, які підтримують певний процес споживача і спільно використовують базу даних. Викладено методику роботи трьох сервісів цієї системи: головного сервісу, додаткового сервісу та сервісу постачальника. Також наведено режими їхньої роботи, їхні можливості та конкретно вказано, що у них входить. Надано описання усіх технологій, використаних під час розроблення системи, зі всіма перевагами та недоліками тих чи інших технологій та системи загалом. На основі цієї методики реалізовано програмну систему для пошуку медикаментів у режимі онлайн. Запропоновано різні можливості для пошуку медикаментів за допомогою пошуку та із визначенням розташування аптек на Google map, а також доволі простий інтерфейс для користувача. Описано середовище розроблення та його певні функції. Вказано, що таке REST API та чому саме його використано під час розроблення цієї системи. Висвітлено запуск програми, а саме послідовність дій з їхнім описанням, тобто пояснено, як саме потрібно запустити програму та які додаткові плагіни встановити. Наведено алгоритми роботи програмної системи для пошуку медикаментів у режимі онлайн, описано основні функції системи, додано скріншоти основних модулів серверної частини програми, а також скріншоти баз даних. Подано таблицю тестування, в якій проаналізовано швидкодію та продуктивність системи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення системи розпізнавання людських облич для відеоспостереження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-12-30) Курта, І. В.; Лагун, А. Е.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено принципи побудови систем спостереження та розпізнавання об’єктів. Наведено класифікацію способів розпізнавання людських облич. Проаналізовано роботу мережі прогресивного калібрування (ПКМ) для розпізнавання людських облич. Розроблено алгоритм розпізнавання облич, створено програмну систему розпізнавання облич і проведено її тестування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи побудови інтерфейсу користувача кіберфізичної системи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-01) Пастернак, І. І.; Pasternak, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто принципи та запропоновано рекомендації щодо розроблення інтерфейсів користувача для кіберфізичної системи. Наведено методи взаємодії кіберфізичної системи з ВЕБ сервісами, для ефективного їх використання. Реалізовано інтерфейс користувача для кіберфізичної системи у вигляді ВЕБ-сервісу. Подано принципи побудови ВЕБ-сервісів, проведено аналіз наявних архітектур ВЕБ-сервісів. Виділено основні проблемні місця, повязані з проектуванням сервісів на основі RESTта SOAP архітектур. Також розглянуто та описано основні підходи та рекомендації щодо розроблення графічних інтерфейсів користувача для кіберфізичної системи. Подано опис GeoJSON формату даних, який використовують для візуалізації отриманих даних. Наведено методи взаємодії кіберфізичної системи з ВЕБ-сервісами та базою даних. Запропоновано програмне забезпечення, побудоване у вигляді ВЕБ-сервісу на основі архітектури REST. Наведено методи взаємодії кіберфізичної системи з MSSQLServer. Також запропоновано передачу даних, яка відбувається через системи безпровідного зв’язку третього покоління та систему тестів, яка дала змогу сповна перевірити реалізовані функції. Створені перевірки проведено на операційних системах Android від Google, IOS від Apple та Windows компанії Microsoft. Перевірено роботу інтерфейсу користувача для кіберфізичної системи в режимі адміністратора користувача сервісу. Інтерфейс користувача та ВЕБ-сервіс загалом, пройшовши систему тестів, не давали збоїв, не було зафіксофано аномальної поведінки, що свідчить про успішну та правильну реалізацію заявлених функцій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія взаємозв’язку білінгової системи банку з клієнтами-партнерами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Маслій, Н. Д.; Maslii, N. D.; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова; Odessa National University named after I.I. Mechnikov
    Розглянуто проблему формування механізму забезпечення взаємодії банків з клієнтами за допомогою технологій білінгової системи. Висвітлено основні напрямки використання інформаційних технологій у банківській діяльності. Обґрунтовано, що інформаційні технології виступають в ролі найпотужнішого інструменту, за допомогою якого банк може впливати на свої системи, розраховуючи на те, що їх модернізація уможливить максимально використовувати усі переваги від застосування інформаційних технологій. Наведено класифікацію організацій, що надають послуги “privatebanking” в Україні. Розглянуто білінгову систему як найефективнішу, яка призначена для автоматизації розрахунків з клієнтом
  • Thumbnail Image
    Item
    Діагностика та налагодження вузлів корпоративної мережі кіберфізичних систем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пастернак, І. І.; Pasternak, Iryna; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто переваги та недоліки сучасних засобів реалізації середовищ діагностики. Запропоновано спеціалізоване середовище діагностики та налагодження вузлів корпоративної мережі. Програмно реалізовано модулі, які в короткі терміни дають змогу діагностувати проблему та усунути її без участі людини. Розроблено чіткий механізм виявлення відхилень у роботі корпоративної мережі та сповіщення про них системного адміністратора. Створено базу даних, в яку записують стан вузлів корпоративної мережі та дані про них. Досягнуто стабільної роботи завдяки простій структурі середовища та зв’язку з його модулями. Створено веб-інтерфейс для зручного огляду вузлів корпоративної мережі та з можливістю їх групування за категоріями.
  • Thumbnail Image
    Item
    Засоби перевірки вузлів комунікаційної мережі кіберфізичної системи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пастернак, І. І.; Pasternak, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано принципи побудови комунікаційних мереж. Розглянуто переваги та недоліки сучасних засобів реалізації середовищ діагностики вузлів комунікаційних мереж. Запропоновано засоби перевірки надійності вузлів комунікаційної мережі у кіберфізичних системах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Професіаналізм психолога як психологічна проблема
    (2018-03-12) Макаренко, Стефанія
    Розкрито сутність професії психолога, яка зорієнтована на допомогу іншим лю-дям у розв'язанні їхніх найскладніших душевних і життєвих проблем. Доведе-но, що діяльність практичного психоло-га визначається властивостями особи-особистості, професійними знаннями і спеціальними навичками. Слід відзна-чити вплив якостей особистості психо-лога: довіра до людей; повага до цінностей іншої особистості; проникливість; від-сутність упереджень; саморозуміння; свідомість професій-ного обов’язку при роботі з учасниками навчально-виховного процесу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення цінності для клієнта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Стець, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано основні цінності, які підприємство може запропонувати для клієнта: новизну, виробництво, виготовлення під замовлення, “робити свою роботу”, дизайн, бренд (статус), ціну, зменшення витрат, зниження ризиків, доступність, зручність (засто- сування), креативність, індивідуальність. Детально розкрито їхню суть. Досліджено ієрархію цінності молокопродукції для споживача. Виявлено, що цінність для клієнта є суб’єктивним, оцінним показником, залежить від порівняльної важливості потреби, для задоволенню якої слугує продукт, від ступеня задоволення духовної потреби продуктом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи побудови геоінформаційної системи пошуку людей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пастернак, І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто геоінформаційну систему (ГІС) пошуку людей, за допомогою якої користувач цього сервісу має можливість знайти людину, яка знаходиться поряд з нею на карті, та розпочати спілкування. Запропоновано варіант реалізації геоінформаційної системи пошуку людей. Описано можливості інструментальних ГІС та технології клієнт-сервер і запопонований алгоритм геоінформаційної системи пошуку людей. Запропоновано алгоритм представлення інформації про користувача з використанням маркерів, які розташовуються на карті. Проаналізовано програмне забезпечення клієнта ГІС, яке може використовувати запуск програм на віддалених робочих місцях чи серверах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи проектування соціальної мережі з мінімальним навантаженням на сервери
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Пастернак, І. І.
    Запропоновано та досліджено соціальну мережу з врахуванням мінімального навантаження на сервери. Показано принципи проектування соціальних мереж. Наведено результати тестування розробленої соціальної мережі та проаналізовано навантаження на сервери. A social network and investigated with regard to minimum load on the server. The principles of designing social networks. The results of the tests developed by social network analysis and load on servers.