Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналізування факторів, які впливають на поведінку персоналу підприємства в сучасних ринкових реаліях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Космина, Ю. М.
    Розглянуто теоретичні та практичні аспекти аналізування факторів впливу на поведінку персоналу підприємства, обгрунтовується їх важливість у моделюванні ефективної організаційної поведінки. З огляду на важливість впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на ефективність організаційної поведінки, а також на управління поведінкою менеджерського персоналу, загалом, аналізуються шляхи мінімізації їхніх негативних наслідків. У контексті впливу факторів характеризуються основні етапи стратегічного планування управління персоналом підприємства. Проілюстровано та окреслено взаємозалежність пріоритетних факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища на організаційну структуру, а також розглянуто їх форми прояву за різних сценаріїв розвитку інноваційного управління персоналом підприємства. In this article, theoretical and practical aspects of analyzing influencing factors on enterprise personnel behavior is considered. Their significance in modelling effective organizational behavior is justified. Due to the crucial importance of external and internal factors impact on the effectiveness of organizational behavior and managerial personnel management in general, the main ways of minimizing their negative effects is analyzed. The main stages of human resource management strategic planning is described in the context of their crucial impact. The interpendence between the most important external and internal factors influencing organizational structure is illustrated and outlined. Their manifestations at different scenarios of the innovative human resource management development is examined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Захарчишин, Г. М.; Космина, Ю. М.
    Відображено інтеграцію внутрішнього маркетингу в організаційну культуру через поведінкові механізми. Проаналізовано суть внутрішнього маркетингу та організаційної культури, шляхи та етапи їхньої інтеграції. Розглянуто форми впровадження філософії внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організації. Визначено основні переваги запровадження ідей та принципів внутрішнього маркетингу для діяльності організації. Integration of internal marketing into organizational culture through behavioural mechanisms is displayed. The essence of internal marketing, organizational culture and the ways and stages of their integration is analyzed. Integration of internal marketing philosophy into the organizational culture, their forms and stages are considered. The main benefits of implementation the internal marketing ideas and principles into the organizations activity is defined.