Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Морально-психологічний та психоемоційний стан організації як показник якості менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Сушик, І. В.; Сушик, О. Г.; Sushyk, I. V.; Sushyk, A. G.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено важливість формування та підтримки морально-психологічного та психоемоційного стану організації в системі управління. Доведено взаємозалежність якості менеджменту від дії соціально-психологічних методів управління, які впливають на свідомість працівників, на філософію відносин у компанії, їхні соціальні, етичні, ментальні та інші інтереси. Визначено складові здорового клімату в організації, способи їх формування та діагностики. Проаналізовано традиційні та інноваційні методи управління організацією. Окрему увагу звернено на такі інструменти і технології управління, як корпоративна культура, командоутворення, емоційний інтелект, корпоративний гумор тощо. Наведено зарубіжний досвід управлінських нововведень. Акцентовано на потребі відновлення психоемоційного здоров’я працівників організації в часи коронaвірусної інфекції COVID-19 та постковідні часи. Зроблено висновок про те, що морально-психологічний та психоемоційний стан організації є показником якісного менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модели медиа-действий в социальной журналистике
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Степанов, Жоржетта; Stepanov, Georgetta; Степанов, Жоржетта; Государственный университет Молдовы
    Цілі соціальної журналістики вимагають від журналістів різних підходів у висвітленні соціальної реальності. Цей факт сприяє розвитку різних моделей медіа-дій, внаслідок чого в загальний інформаційний потік надходять матеріали, що сприяють формуванню громадянського сприйняття реальності, моделювання соціальних поглядів і життєвих позицій, розвитку суспільного діалогу. Вони, з одного боку, спонукають гро- мадян брати активну участь в житті суспільства і включатися в соціальні процеси, а з іншого, здійснюють моніторинг дій відповідальних осіб, орієнтуючи їх у потрібне суспільству русло. Отже, конструктивний характер і ефективність соціальної журналістики залежать безпосередньо від вибору і застосування певних моделей медіа-дій відносно різних категорій учасників висвітлюваних соціальних подій і процесів.