Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Забезпечення цифрового інтегрування логістичних потоків між підприємствами в Україні і Польщі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Касян, С. Я.; Шостек, Д.; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń (Polska)
    Висвітлено стратегії міжнародних маркетингових комунікацій, транснаціо- нального логістичного менеджменту, поведінки споживачів та суб’єктів господарювання у межах інтегрованих міжнародних логістичних об’єднань в економічному просторі ЄС. Окреслено основні напрямки розвитку міжнародних логістичних стратегій у бізнес-просторі, низку положень концепції маркетингу на ринку логістичних послуг, описано зміст і структуру динамічних економічних і логістичних ефектів спільного ринку країн ЄС. Обґрунтовано доцільність розвитку технологій міжнародного логістичного менеджменту в інноваційній діяльності підприємств та описано основні засади функціонування міжнародної маркетингової та логістичної складової виробничих підприємств України і Польщі. Соціально-відповідальне планування і координування міжнародних ресурсних потоків дозволяє забезпечити сучасних освічених споживачів більш інтелектуально наповненими глобальними маркетинговими цінностями в суспільному просторі, що орієнтується на інноваційні знання. Удосконалено процедуру забезпечення цифрового міжнародного інтегрування логістичних потоків між підприємствами в Україні і Польщі, що, на відміну від існуючих, базується на стратегічному узгодженні міжнародного набору маркетингу-мікс та логістики-мікс інноваційних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Strategic segmentation of customers in the market of primary real estate
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2017-01-20) Nakonechna, T.; Hryniv, N.; Lviv Polytechnic National University
    The authors emphasize the special significance of customer service on the primary market of residential real estate. There is carried out segmentation of the primary real estate market with the account of such a criterion as a residential housing class. There are singled out the following segments of this market: premium-segment, business-segment, comfortsegment, and economy-segment. The features of each market segment are described. An analysis of the cost of housing on the primary real estate market is carried out, depending on the readiness of the facility, namely: “foundation pit”, “foundation”, “readiness of floors”, “the gray key readiness” and the supply of housing in the primary real estate market. A detailed elaboration of strategies for cooperation with clients in the primary real estate market and strategies for establishing cooperation “client-enterprise” for certain segments of the primary real estate market are proposed. The strategy of servicing the clients of the primary real estate market according to the specifics of the product and services programmes is offered.