Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Employees’ Types of Intelligence Assessment Method in Accordance with the Elements of the Five-Factor Model Considering Life Cycle Stage
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-28) Чернобай, Ліана Іванівна; Карська, Ельжбєта; Широн, Юлія Олегівна; Chernobay, Liana; Karska, Elizabeth; Shiron, Yuliia; Національний університет “Львівська політехніка”; Університет імені Кардинала Стефана Вишинського; Lviv Polytechnic National University; Cardinal Stefan Wyszyński University
    Умови функціонування підприємств в середовищі VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity) характеризуються радикальними змінами у соціально-економічній сфері, нестабільністю та високим рівнем стресовості. Усе більша кількість наукових досліджень підтверджують значний вплив соціально-психологічних факторів на продуктивність діяльності працівника, тому перед керівництвом підприємства постає завдання їх ефективного оцінювання. Метою статті є розробка інструментів оцінки системи соціально-психологічних показників, заснованої на множинності форм прояву інтелекту працівника. В статті представлено авторський метод оцінки видів інтелекту працівників за елементами п’ятифакторної моделі з урахуванням етапів їх життєвого циклу. Запропонований метод складається із трьох послідовних етапів: узгодження результатів застосування методик оцінювання кожного елементу п’ятифакторної моделі інтелекту працівника із застосуванням методу стенів; встановлення зв’язку між етапами життєвого циклу, величиною продуктивності діяльності та отриманими результатами поелементного оцінювання видів інтелекту; визначення надійності отриманих результатів дослідження шляхом перевірки ретестової надійності та внутрішньої узгодженості (коефіцієнт альфа Кронбаха). У статті обґрунтовано вибір конкретних методик оцінки кожного виду інтелекту працівника за елементами п’ятифакторної моделі. Апробація авторського методу проводилась на базі проектних відділів семи підприємств будівельної галузі. Авторський метод оцінки розроблено та апробовано з метою подальших досліджень впливу видів інтелекту п’ятифакторної моделі на продуктивність діяльності працівників з урахуванням етапів їх життєвого циклу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль емоційного інтелекту в системі основних компетенцій менеджера
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Передало, Х. С.; Peredalo, Kh. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто сутність емоційного інтелекту, зокрема трактування цієї категорії основними її дослідниками, модель емоційного інтелекту, що відображає його складові, сфери застосування та сфери впливу (“я”, “ти” та “ми”). Вказано на відмінність між поняттями “компетенція” та “компетентність”, а також на місце емоційного інтелекту чи компетентності у системі інших ключових компетенцій сучасного менеджера. Відображено взаємозв’язок між емоційним інтелектом та іншими навичками управлінця. Наведено поради щодо розвитку емоційного інтелекту менеджера, базуючись на його класифікації, що одночасно відображає рівень його зростання.